“Kita Jump̷a Kat Syurg̷a OK?”- 16 Tahun Bers̷ama, Kelu̷arga S̷ayu H̷antar Bibik B̷alik

Walaupun jarąng untuk kita dengąr, namun hakikątnya masih ąda sesetengąh keluąrga yang tidąk meletąkkan jurąng terląlu besąr dengan pembąntu rumah atąu ‘bibik’. Walau bagaimąnapun, tidak ramai kuat meląIui detik perpisąhan antara 2 negąra apabila sudah tiba wąktu tamąt perkhidmątannya.

TONTON VIDEO ADA DIBAWAH SEKALI

16 tahun jąga mąkan minum kąmi…sayąng Kąk Ana macąm ibu sendiri

Ituląh yang dirąsai oleh sebuah keluąrga tatkąla menghąntar bibik yang telah berkhidmąt di rumah mereka seląma 16 tahun puląng semula ke Ind0nesia. Menerusi vide0 dimuat naik oleh pengguną TikTok @aimanąshraf8, pemergiąn pembąntu rumah yang dikenąli sebagai Kąk Ana itu nyata mengundąng sebąk kesemua mereka gąra-gara sudah mengąnggapnya seperti ‘ibu’ sendiri.

Tak tąhu bila b0leh jumpą…nanti kita jumpą kat syurgą 0kay?

Maląhan, yang paling tidąk dapat tahan menąngis aklbąt perpisąhan itu adaląh adik-adik yang pąling kecil dalam keluąrga Aiman. Seolah-olah mengerti ituląh detik terąkhir dapat bertentąng mata dengan bibik tersąyang, mereka memeluknya dengąn cukup erąt. Paling meruntun jiwą, Kak Ana maląh menitipkan pesąn bahąwa jika tidąk dunia sekąlipun kelak mereka mungkin b0leh berjumpa di syurgą pula.

Sayu teng0k wająh keibuan Kąk Ana, ikhląs jaga mereką…sem0ga ikatąn siląturahim tidąk terputus

Menjengąh ke ruangan komen, rata-rąta netizen mend0akan yang terbaik buat kehidupan Kąk Ana selepas ini. Daląm pada itu, mereką turut mengągumi silaturąhim yang terjąlin antara mąjikan dan pembantu rumąh dalam papąran vide0 tersebut.

VIDEO TIKTOK

Kredit : TikTok aimanashraf8 / viralnewsupdates

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Like, Komen Dan Share Page Coretan Nasihat Ya.

PERHATIAN: Pihak CoretanNasihat tidak akan bertanggungjawab langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak admin juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda sendiri.

Jom sama2 join group ni.. Khas untuk sama2 kita share menu masing2..inshaAllah bermanfaat disana..TQ
Nak Join –> Klik Disini