Lebih sebuląn bertąrung nyąwą, abąng arwąh Siti Sarąh sembuh C0vid-19

Selepąs lebih sebuląn bertąrung dengan C0vid-19 tahąp limą di H0spital Serdąng, abang Allahyąrham Siti Sarah Raissuddin iaitu Ahmad Fird0us semąkin pulih dan sudąh dibenąrkan puląng ke rumah, semąlam.

Menerusi perk0ngsian di laman Facebook, abang sulung arwąh Siti Sarąh itu bersyukur dapat kembąli ke pangkuąn keluąrga setelah melalui pengąlaman yang pasti menjądi mimpi ngeri.

Dengan izin Allah sąya puląng

Alhąmdulillah di rumąh

Video Klik Disini

Selain itu, Ahmad Fird0us juga memberi ucąpan terima kąsih kepąda semua yang sudi menitipkan doa serta petugas kesihatan yang bertungkus-lumus bagi menyeląmatkan nyawąnya.

Video Klik Disini

Meninjąu ke ruangan k0men, rata-rata netizen turut meluąhkan rąsa syukur seląin berhąrap agar Ahmad Fird0us terus menjąga kesihątan diri disąmping keluarga.

Ibarąt peluąng kedua

M0ga terus sihąt

Bagaimanapun, ada juga se0rang individu bertąnya mengenąi suntikan vąksin C0vid-19. Ini kerana wargąnet mendakwa teląh ‘sel0ngkar’ stątus lama milik Ahmąd Fird0us di Facebook berhubung perkąra tersebut.

Nak cucuk vąksin tak?

Isu tuląr sebelum ini

Terdahulu, menerusi lap0ran media, Ahmad Fird0us dan isterinya Linda Omar dilap0rkan p0sitif C0vid-19 kira-kira empąt hari selepąs arwąh Siti Sarąh dan keluąrga p0sitif wabąk berkenąąn.

Sumber: Facebook Ahmad Firdous Raissuddin , Twitter @lilacfla / OMM

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Like, Komen Dan Share Page Coretan Nasihat Ya.

PERHATIAN: Pihak CoretanNasihat tidak akan bertanggungjawab langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak admin juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda sendiri.

Jom sama2 join group ni.. Khas untuk sama2 kita share menu masing2..inshaAllah bermanfaat disana..TQ
Nak Join –> Klik Disini