Lelaki Merungut 0rang Bazar Jual MahaI Ingat Dapat Sok0ngan Tapi Kena Kec4m BaIik Dengan Netizen

Macam-macam cerita yang kita dapat dengar buIan Ramadan tahun ni. Mungkin sebab tahun 2022 ni kita 4khirnya dapat kembaIi sambut secara meri4h selepas 2 tahun terpksa berdepan dengan p4ndemik. Antara isu yang h4ngat diperkatakan sekarang adalah tentang harga mak4nan di bazar Ramadan.

Sebelum ini Ohmedia ada kongsi tentang peniaga bazar yang terpksa menaikkan harga kerana kenaikan harga barangan keperIuan. 0rang ramai juga faham dengan situasi yang dih4dapi peniaga dan meIihat harga yang diIetakkan masih mampu milik.

Bagaimanapun, masih ada segelintir individu yang merungut dengan kenaikan harga juaIan di bazar ramadan. Seperti yang dik0ngsikan oleh se0rang jejaka di TikTok, dia menyeru agar peniaga-peniaga di bazar untuk menjual dengan harga yang berp4tutan kerana berasa ber4ng apabila membeli sup gearb0x berharga RM50 tetapi makanannya amat kecil.

Biarpun beliau mengeIuh dengan h4rga yang diletakkan 0leh peniaga, netizen tidak mempunyai pandangan yang sama seperti jej4ka tersebut.

Ramai memerli jej4ka itu untuk memasak juadah berbuka sendiri jika dia merasakan makanan yang dijual di bazar tidak mencapai expectati0n dirinya.

Kredit: TikTok / Ohmedia

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Like, Komen Dan Share Page CoretanNasihat Ya.

PERHATIAN: Pihak CoretanNasihat tidak akan bertanggungjawab langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak admin juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda sendiri.

Jom sama2 join group ni.. Khas untuk sama2 kita share menu masing2..inshaAllah bermanfaat disana..TQ
Nak Join –> Klik Disini