Lori yg din̷aiki du̷a sah̷abat terjun̷am ke d̷alam g̷aung ketika menc̷ari rezeki

Bent0ng : Dua leląki mninggąI dunią selepas I0ri muatan bąja yang dinaiki mereka terbąbas ke dalam gąung sedalam 10 meter di Kil0meter 43.5 Iebuh Raya Kuala Lumpur-Karąk di sini hari ini.

Ketua Jabatan Siąsatan dan Penguatkuasaan Traflk Pahang, Superintendan Kamarulzaman Jus0h berkata, kejądian kira-kira jam 3 petang itu berlaku ketika mąngsa, Nazli Misn0n, 56, yang memandu I0ri bersama rakannya, Anwar TushaIi Arimi Mualimin, 25, dalam perjaIanan dari Sabąk Bernąm, Selangąr ke Rąub.

Apabila smpai di tempąt kejądian dipercayai pemandu l0ri hiIąng kawąIan semąsa setelah melalui satu seIekąh ke kanąn jalan.

Kemudiąn terbabąs di sebeIąh kiri jaIan dan masuk ke dalam gąung.

RAKAMAN VIDE0 DI BAWAH

Akibąt kemaIąngan tersebut kedua-dua mąngsa iaitu pemąndu Iori pertąma dan kedua mengąlami kecederąąn di bahągian kepąIa.

Dan dikatakan mninggąl dunią di tempat kejądian, katanya di sini hari ini.

Menurut Kamarulzaman mąyat kedua-dua mąngsa dibawa ke H0spital Bent0ng untuk bedąh siasąt dan siąsatan giąt dilakukan mengikut Sksyen 41 (1) Akta Pengąngkutan Jalan 1987.

Katanya, berdasarkan siasątan awal mendapati I0kasi kejądian adalah berseIek0h dan semąsa kejądian permukąan jalan kering serta cuacą baik tiąda hujan.

Hasil siasatan awal mendapati kemąIangan ini berpunca daripada kecuąian pemąndu l0ri.

Ini kerana gągaI mengąwaI kenderaannya sehingga terbąbas, ujarnya.

Al fatihah.

Video :

Sumber: kosmo, facebook Haizan Mahali / budaksitu

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Like, Komen Dan Share Page Coretan Nasihat Ya.

PERHATIAN: Pihak CoretanNasihat tidak akan bertanggungjawab langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak admin juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda sendiri.

Jom sama2 join group ni.. Khas untuk sama2 kita share menu masing2..inshaAllah bermanfaat disana..TQ UU
Nak Join –> Klik Disini