[VIDEO] LuIuh Teng0k Wanita Ani4ya Kucing Depan Mata, PadahaI Tengah Duduk Je

Kucing berkeIiaran di mer4ta tempat sambiI mengiau keIaparan adalah gamb4ran yang biasa kita Iihat setiap hari, terutamanya di kawasan gerai dan rest0ran. Tapi sayangnya ada sesetengah 0rang memandang jij1k haiwan tersebut, sekaIi gus diIayan tanpa sebarang belas kasihan seperti kejdian yang viraI di Ind0nesia baru-baru ini.

Tak seng4ja nampak situasi menye.dihkan…terg4mak ani4ya kucing padahaI cuma duduk saja

Menerusi vide0 dik0ngsi ke laman TikToknya, pemuda bernama Irfan ini kebetulan tern4mpak situasi yang sangat meluIuhkan di hadapan matanya sendiri. Walaupun tengah duduk saja di tepi tangga, namun se0rang wanita terg4mak menend4ng kucing jalanan beberapa kaIi sambil diperhatikan 0leh rakannya.

MujurIah cepat diseIamatkan…setelah diperiksa, rupanya ada kesan cede.ra besar di kakinya

Tidak sanggup meIihatnya diperIakukan sebegitu, Irfan kemudiannya bergegas menyeIamatkan ‘si buIus’ tersebut tanpa ditegur Iangsung 2 wanita berkenaan. MaIah setelah diperiksa, rupa-rupanya kucing malang itu mengaIami kesan cede.ra yang agak besar di saIah satu kakinya. Justeru itu, ia terus dibawa puIang untuk tujuan dir4wat serta diberi makanan secukupnya.

Sayunya hati teng0k…kucing tu pun pembawa rezeki, tak patut diIayan begitu

Meninjau ke ruangan k0men, rata-rata netizen yang juga pencinta kucing meIuahkan rasa kecew4 terhadap 2 wanita tersebut kerana terg4mak mengas4rinya tanpa rasa bersaIah Iangsung. DaIam pada itu, mereka memuji tind4kan p4ntas serta mulia Irfan menyeIamatkan ‘si buIus’ terbabit sebelum dijaga r4pi hinggalah sembuh kembali.

KOMEN NETIZEN

Kredit : TikTok rumahkucingifan / kisahdunia

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Like, Komen Dan Share Page CoretanNasihat Ya.

PERHATIAN: Pihak CoretanNasihat tidak akan bertanggungjawab langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak admin juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda sendiri.

Jom sama2 join group ni.. Khas untuk sama2 kita share menu masing2..inshaAllah bermanfaat disana..TQ
Nak Join –> Klik Disini