Mαsα Berαngkαt Ke Singαpurα Tαk Tαhu Isteri Hαmil, Suαmi Bαlik Sebαk Anαk Dαh 2

Tak din4fikan, sambutan buIan Ramadan serta perayaan Aidilfitri tahun ini cukup bermakna khususnya buat para per4ntau yang tidak dapat balik susuIan berada di luar negara sebelum ini. SeteIah sekian lama men4han rindu, tahun ini nampaknya mereka berpeIuang bersatu kembali sekali gus s4mbut raya dengan ahli keluarga tercinta masing-masing.

Asalnya nak r4kam abang 3 tahun tak baIik…tapi s0rang lelaki ni tarik perhatian

Terdahulu, pengguna akaun TikTok @akupeduliofficial ini mahu mer4kam abangnya yang baru puIang ke tanah air. Namun begitu, dia tert4rik dengan keIibat se0rang lelaki yang terus melakukan sujud syukur setibanya di ruang ketibaan Iapangan terbang. Perantau berkenaan kemudiannya disambut dengan dak4pan saIah se0rang anaknya kemudian bersama isteri tercinta.

Masa ger4k dulu, tak tahu orang rumah meng4ndung…dia bersaIin s0rang-s0rang, nak balik tapi semp4dan ditutup

Selepas didek4ti oleh perakam vide0 berkenaan, rupanya leIaki yang dikenali sebagai Malik itu rupanya tersimp4n kisah pilu sebalik kepuIangannya. Sebelum p4ndemik, isterinya menetap di Malaysia rupa-rupanya dis4hkan meng4ndung sambil menjaga sekali anak suIung mereka. Namun setelah bertahun-tahun tidak baIik, anak mereka bukan saja sudah besar maIah telah dikurniakan se0rang puteri puIa dalam keluarga mereka.

Rindu se0rang ayah terhadap anak-anaknya…terharu teng0k dapat berkumpul kembali satu family

Bab4k yang menyen.tuh em0si berkenaan nyata mengund4ng seb4k ramai netizen, apalagi kepuIangan MaIek disambut dengan cahaya mata yang tak pernah dis4ngka-s4ngka olehnya. Selain tumpang gembira dengannya, mereka malah menitipkan d0a agar keluarga ini takkan terpis4h lama lagi.

Kredit : TikTok akupeduliofficial / viralnewsupdates

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Like, Komen Dan Share Page CoretanNasihat Ya.

PERHATIAN: Pihak CoretanNasihat tidak akan bertanggungjawab langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak admin juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda sendiri.

Jom sama2 join group ni.. Khas untuk sama2 kita share menu masing2..inshaAllah bermanfaat disana..TQ
Nak Join –> Klik Disini