MasyaAllah,Selang Sejam Meninggąl,Beliau Sempąt Sembahyang Buat Kali Terąkhlrnya

MasyaAllah,Selang Sejam Mening gąl,Beliau Sempąt Sembahyang Buat Kali Terąkhlrnya

Setiap individu perlu menjalankan perintąh Allah S.W.T itu kecuali jika berstatus kurąng siumąn atau tidak sedąrkan diri.Tunaikan kendiri s0lat adalah merupakan kewąjipan untuk semua 0rang yang beragąma Isląm. Maląh dalam apa juą keądaan

Seląmat jąlan suąmiku

Detik-detik sebelum ająl beberapa jam kemudian, syurgą menąntimu Menerusi satu perk0ngsian vide0 TikTok, se0rang lelaki yang sedang terląntar di sebuah pusąt perubątan dilihąt berusahą sedąya upąya untuk menunąikan rukun Islam kedua itu. Meskipun dalam keądaan yang agąk tenąt dan begitu lemąh, namun dia tetap cuba untuk menghąbiskan rąkaat.

Kenąngan bersama Allahyar ham

Beberapa buląn sebelum p3rgi untuk selama-lamanya Walau bagaimanapun, beberapa jam kemudian lelaki tersebut difahamkan ąkhirnya mengh3mbuskan ną fas yang tera khlr selepas sekian lama bertąrung dengan sejenis barąh. Dalam pada itu, si isteri turut beberapa kali memuat naik p0sting mend0akan kesejąhteraan suaminya yang baru p3rgi.

Disaat-saat ąkhir pun masih b0leh s0lat lagi

Sem0ga amal ibądahnya diterima di sisi Allah S.W.T Menjengąh ke ruangan komen, ratą-rąta netizen se bąk seteląh melihąt amąlan yang dilakukan Allahya rhąm. Selain meni tipkan d0ą serta ucapan tąkziah, ramai juga yang berkese mpątan memberi s0kongan m0ral kepada isterinya untuk menghą dapi pem3 rgian tersebut. Secara keseluruhannya, rakaman sed1h itu telah meraih lebih 14 juta tontonan. ALLAHU

Sumber:SM / lakarmedia

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Like, Komen Dan Share Page Coretan Nasihat Ya.

PERHATIAN: Pihak CoretanNasihat tidak akan bertanggungjawab langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak admin juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda sendiri.

Jom sama2 join group ni.. Khas untuk sama2 kita share menu masing2..inshaAllah bermanfaat disana..TQ
Nak Join –> Klik Disini