Mawar Rashid timang anak ketiga, beri nama Raden Seri Riyanna Sayang

Pelak0n dan usahawan, Mawar Rashid seIamat meIahirkan cahaya mata ketiga dipercayai di sebuah pusat perubatan di Selang0r awal pagi tadi.

Berita gembira tersebut dik0ngsikan sendiri oleh Mawar atau nama penuhnya Wan Mawar Shaputri Wan Abdul Rashid menerusi satu hantaran yang dimuat naik dalam Instagram miliknya sebentar tadi.

Selamat bersalin!

View this post on Instagram

A post shared by MAWAR RASHID (@mawarashid)

Mawar berkata, dia bersyukur pr0ses meIahirkan bayi perempuan yang diberi nama Raden Seri Riyanna Sayang secara n0rmal itu dipermudahkan Allah SWT.

“Syukur alhamdulillah, semuanya dipermudahkan. Mawar bersalin secara n0rmal, sama seperti dua anak saya sebelum ini, Rafael & Cinta. Terima kasih semua atas d0a-doanya.

“Ucapkan hai kepada, Raden Seri Riyanna Sayang,” tulis pelak0n berusia 28 tahun itu.

View this post on Instagram

A post shared by MAWAR RASHID (@mawarashid)

Dalam ruangan k0men, rakan artis dan pengikut mninggaIkan ucapan tahniah selain mend0akan pelak0n drama TQ Captain itu serta bayinya sentiasa berada dalam keadaan sihat.

Untuk rekod, Mawar mendirikan rumah tangga dengan Raf Yaakob yang juga adik kepada cef selebriti Datuk Fazley Yaakob pada November 2017.

Pasangan itu dikurniakan dua cahaya mata iaitu Raden Muhammad Rafael, 4, dan Raden Seri Rosabella Cinta yang kini berusia dua tahun.

View this post on Instagram

A post shared by MAWAR RASHID (@mawarashid)

Mawar turut memiliki dua anak tiri, Raden Ahmad Rayyan dan Raden Seri Raysaa Chanela hasil perkahwinan Raf terdahulu.

Sumber: Instagram Mawar Rashid / ohmymedia

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Like, Komen Dan Share Page CoretanNasihat Ya.

PERHATIAN: Pihak CoretanNasihat tidak akan bertanggungjawab langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak admin juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda sendiri.

Leave a Reply