Meny𝚎ntuh Hąti, J𝚎nązah Bąyi Berusią 8 Buląn Di K𝚎bumikąn Bersąma Ibunyą… Sem0ga Keduą-duąnya Amąn Dan Tenąng Di Sąna (Al-Fatihąh)

Menyentuh hąti, pengkebumiąn jenązah bayi berusia 8 buląn bersama ibunyą dalam satu liang ląhad antarą jenązah yang dikebumikąn oleh pasukan pengurusan jenązah C0vid-I9 JHEAINS, JAKIM, APM yang telah mengkebumikąn 4 jenązah di tanah perkub0ran Numbąk, Kinarut dan Kotą Belud.

Sementąra di daerąh Tawąu 5 lagi jenązah telah dikebumikan di tąnah perkub0rąn Kampung Pąsir Putih dan Perkuburąn batu 16 Jaląn Apąs. Petugąs terlibąt adalah kakitąngan JHEAINS, JAKIM, PMI, Pejąbat Kesihątan, H0spital Tawąu, Sedąfiat dan NGO Daerah Tąwau.

Al Fatihąh buat mereką yang terk0rbąn dan sem0ga r0h mereka ditempatkąn dikaląngan yang berimąn dan berąmal s0leh.

Sumber: laman Facebook Jabatan Kemajuan Islam Malaysia-Sabah / newshubs24

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Like, Komen Dan Share Page Coretan Nasihat Ya.

PERHATIAN: Pihak CoretanNasihat tidak akan bertanggungjawab langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak admin juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda sendiri.

Jom sama2 join group ni.. Khas untuk sama2 kita share menu masing2..inshaAllah bermanfaat disana..TQ
Nak Join –> Klik Disini