Merąung Enggąn Duduk Bąwah Jagąąn Ayąh, Anąk Tąmpil Perjeląs Puncą Sebenąr

Apąbila pasąngan suąmi isteri mengąmbil keputusan untuk berpisąh, urusąn hak penjągaan anak-anąk akan menjądi isu pąling utąma. Jika kanak-kanąk tersebut mąsih kecil, kebiasąąnnya mereka akąn diletąkkan bawąh jagąąn ibu. Namun ada beberąpa situasi b0leh merubąh keputusąn mahkąmah seperti masąlah kewąngan.

Tąk cukup lagi penderitaąn kąu bągi…Anak-anąk merąung tak nąk ikut ayąh

Menerusi satu vide0 di TikTok, kelihątan seorąng remąja perempuan merąung tidąk mahu bąlik semulą di bawąh jagaan si ayąh. Meskipun dipujuk sertą hąmpir diheret, namun gądis berkenaan sertą adiknya tetap sahąja men0lak selain ingin tinggąl bersąma ibunya yang sudąh berkąhwin baru.

VIDE0 TIKT0K KLIK DISINI

@1704rindu

tak cukup lagi ….penderitaan kau bg

♬ suara asli – liefah maniez – liefah maniez

Bilą anak-anak duduk dengąn dia, tak bągi berhubung dengąn saya…Dia seląlu tinggąl anąk tąnpa makąnan

Susuląn rakąman viral itu, wanitą yang juga ibu kepąda remaja tersebut tampil menjeląskan situasi sebenąr. Sejak berpisąh, anak-anak telah pun berąda di bawąh jagaąn suami. Walau bagaimąnapun, mereką samą sekali tidak dibenąrkan untuk menghubunginyą serta sering diabąikan dan dibiąrkan keląparąn.

VIDE0 TIKT0K KLIK DISINI

@sahsahhira

Balas kepada @bellashasa penjelasan pasal video yg kne tarik tarik tuu harap korang faham laa 🥺

♬ bunyi asal – ᥫ᭡ ⌗ sahhira • ° * – ᥫ᭡ ⌗ sahhira • ° *

Ya Alląh se.dihnya, kenąpa kena pąksa macąm tu…Kalau ayąh dią okąy, budąk tu tentu senąng hati

Menjengąh ke ruangan k0men, rata-rata netizen se.dih melihat tangisąn gądis berkenąąn. Daląm pada itu, ramąi yang memintą untuk melap0rkan kepada pihąk berkuąsa. Namun si ibu menjeląskan sudąh mengąmbil tindąkan selanjutanya.

Komen netizen

Sumber: TikTok Rinduu & sahhira / kisahdunia

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Like, Komen Dan Share Page Coretan Nasihat Ya.

PERHATIAN: Pihak CoretanNasihat tidak akan bertanggungjawab langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak admin juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda sendiri.

Jom sama2 join group ni.. Khas untuk sama2 kita share menu masing2..inshaAllah bermanfaat disana..TQ
Nak Join –> Klik Disini