Lelαki bi4dαp! Pαsαngαn wαrgα emαs terduduk depαn pintu diter4jαng.

Sejak petang tadi, tuIar di media s0sial berkenaan satu vide0 yang membuatkan warganet naik d4 rah. Perk0ngsian yang dimuat naik oleh Suriany Md Hassan itu memperlihatkan se0rang lelaki secara tiba-tiba menend4ng beIakang badan se0rang warga emas.

Ter4jang warga emas hingga menje rit

Vide0 yang berdurasi 45 saat itu benar-benar membuatkan banyak pihak ger4m kerana warga emas terbabit yang dipercayai pasangan suami isteri terduduk dihadapan pintu rumah men4 han kes4 kitan sebelum leIaki terbabit beredar sejurus bertind4k kurang ajar.

RAKAMAN VIDEO ADA DIBAWAH SEKALI

Dapat dilihat beberapa 0rang yang berada di sekitar kawasan tersebut men4han lelaki bi4dap itu dari terus meIakukan perkara yang lebih serius sebelum se0rang wanita menghampiri pas4ngan suami isteri berkenaan.

Katanya berIaku di Kedah?

Terdengar juga t4ngisan pasangan tersebut yang men4han sa kit apabila diperlakukan dengan ke j4m oleh lelaki yang belum diketahui identitinya. Difahamkan, kejdian tuIar itu berIaku di Kedah mendengar dari tutur kata yang diucapkan.

Vide0 tersebut juga telah dimuat naik semula 0leh Kosmo! dan mendapat pelbagai resp0n daripada warganet.

Ada 0rang kampung k0men

Setakat ini, belum ada sebarang maklumat berkaitan ke s tersebut. Namun perbuatan lelaki berkenaan telah dike c4m hebat 0leh netizen kerana bertind4k bi4dap apabila begitu senang menendang 0rang tua yang tidak berd4ya.

Menjengah ke ruangan k0men, ada pihak mengatakan bahawa lelaki tersebut did4kwa terIibat dengan n4jis d4 dah, namun kes4hihan kenyataan itu masih belum dapat dipastikan.

KOMEN

VIDEO KLIK DISINI

Sumber: Facebook Suriany Md Hassan, Instagram Kosmo! / ohmymedia

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Like, Komen Dan Share Page CoretanNasihat Ya.

PERHATIAN: Pihak CoretanNasihat tidak akan bertanggungjawab langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak admin juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda sendiri.

Jom sama2 join group ni.. Khas untuk sama2 kita share menu masing2..inshaAllah bermanfaat disana..TQ
Nak Join –> Klik Disini