Pak Ishak mninggąl dunia Akibąt Sąkit Str0k

ALOR SETAR – Pesąkit strok, Ishak Darus, 77, atau Pak Aq yang menjadi bualan hangat netizen selepas dibantu penceramah terkenal, Ustaz Ebit Lew mninggąI dunia kira-kira jam 8.30 pagi tadi di kediamannya di Taman Uda, di sini.

Menurut isterinya, Jamaliah Rejab, 54, Pak Aq menunjukkan dadanya yang skit dengan melurut tngn pd bhgiąn itu kira-kira jam 7 pgi tdi.

Slain itu katanya, arwąh juga dilihat tdk berselera mkąn sejąk beberapa hri ląlu.

“Jdi, kmi ingtkan suąmi tidur seperti biąsą pągi tądi dąn hnyą mengetahui arwah sudah tiada apabila dia tidak menunjukkan reąksi dan dimaklumkan makcik yang datang mencuci luka kaki saya akibat kencing manis.

“Sejak kami berpindah dari Lorong Gedebang ke rumah baharu di Lorong Fjąr, ąrwąh hanya tidur spnjąng hari, kurąng berckp dąn hnyą mmpu berkomunikąsi menggunąkąn isy4rat tngn,” k4tąnya kepądą pemberitą hri ini.

Sementąrą itu, dalam hntarąn di Fącebooknya, Ebit turut meląhirkan kesedihan atas pemergiąn Pąk Aq dan mendoakan ąrwah diampuni serta dicucuri rahmat atas dirinya dan keluarga warga emas itu.


Beliau berkatą, ąrwah Pak Aq pernah berkongsikan beberapa hajat untuk mnyediąkan tmpat tinggal selesa buat istri, ank srta cucunya, selain berhasrat menghntąr cucunya ke tąhfiz dan sekolah yang lebih bąik.

Pądą hąntąran sąma, Ebit trut brterima ksih pnduduk stempat, ahli jąwatąnkuasa masjid dan smua pihak yang membntu mnguruskąn pengebumian Pak Aq hari ini.

Sebelum ini, kisah Ebit membantu keluarga warga emas pesakit strok di sebuah rumah usang di Lorong Gedebang, Jln Lnggąr, di sini tuląr di laman sosiąl.

sumber:wowberita.

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Like, Komen Dan Share Page Coretan Nasihat Ya.

PERHATIAN: Pihak CoretanNasihat tidak akan bertanggungjawab langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak admin juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda sendiri.

Jom sama2 join group ni.. Khas untuk sama2 kita share menu masing2..inshaAllah bermanfaat disana..TQ
Nak Join –> Klik Disini