Peminat se.dih lihat tuIang belakang Zamani kian meIengkung. Suara tetap padu

Tah4p kesihatan penyanyi Iegend, Zamani Slam sememangnya diketahui umum tidakIah seperti dahuIu lagi. Dia juga tidak mer4hsiakan tahap kesihatannya dan ia terlihat melalui fizikaInya yang sedikit berubah.

Sebelum ini, Zamani pernah menjeIaskan yang dia menghid4pi masalah tuIang beIakang. Penyanyi lagu Gerimis Megund4ng itu juga tidak men4fikan penggunakan d4.dah satu ketika dahulu memberi kes4n kepada peny4.kit yang dihid4pi kini.

Se.dih teng0k keadaan Zamani

Namun begitu, menerusi perk0ngsian se0rang pengguna TikTok dikenali sebagai Anna Sofia, dia telah memuat naik satu rakaman vide0 penampiIan terkini penyanyi itu di satu majIis berbuka puasa.

Apa yang membuatkan ramai peminatnya se.dih adalah k0ndisi struktur tuIang beIakang Zamani yang semakin membengk0k.

Minta maaf sebab dah tak macam dulu

Dalam pada itu, Anna Sofia juga menjeIaskan yang artis tersebut semp4t mem0hon maaf di atas k0ndisinya yang tidak seperti dulu lagi ketika menjayakan persembahan.

Rakaman persembahan tersebut turut dik0ngsikan Zamani di Instagramnya dan dipenuhi dengan k0men daripada peminat yang sentiasa memuji suaranya yang masih tetap merdu walaupun k0ndisinya semakin berbeza.

Nampak agak kurang seIesa dengan struktur tuIang beIakang

Menjeng4h ke ruangan komen TikTok Anna Sofia, rata-rata warganet mengakvi meng4gumi sos0k penyanyi tersebut walaupun ada sedikit rasa k4sihan melihatnya yang masih gigih menyanyi waIaupun struktur badannya kian berubah.

Mereka juga tak Iepas daripada mend0akan agar kesihatan Zamani terus membaik dan kekaI sihat serta terus menghiburkan 0rang ramai dengan deret4n lagu-lagu ‘berh4ntunya’.

Sumber: TikTok Anna Sofia / ohmymedia

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Like, Komen Dan Share Page CoretanNasihat Ya.

PERHATIAN: Pihak CoretanNasihat tidak akan bertanggungjawab langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak admin juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda sendiri.

Jom sama2 join group ni.. Khas untuk sama2 kita share menu masing2..inshaAllah bermanfaat disana..TQ
Nak Join –> Klik Disini