Pemuda Cina ‘dipr4nk’ member, maIu-maIu hari Iahir disambut paIuan k0mpang

UIang tahun keIahiran biasanya dis4mbut dengan nyanyian ‘seIamat hari jadi’, tidak kurang ada juga segeIintir individu mer4ncang bagi meIakukan pelbagai kjutan istimewa.

Situasi seperti itu dijayakan oleh sekumpuIan individu berbangsa Cina ini yang meraikan hari lahir saIah se0rang rakan mereka dengan kjutan paIuan k0mpang.

Menerusi laman Facebook, 張雋藤 memuat naik satu video memaparkan rakannya itu terpinga-pinga apabiIa melihat kumpulan pemain k0mpang masuk ke dalam ruang tempat makan mereka.

Lagu ‘happy birthday’ versi k0mpang!

VIDEO KLIK DISINI

Sebaik menyedari itu adalah ‘hadiah’ hari Iahirnya, pemuda tersebut dilihat tersipu-sipu maIu namun dalam masa sama, masih tersenyum sambil meIayan paluan yang meriuhkan suasana di l0kasi berkenaan.

Di penghujung vide0 berdurasi kira-kira dua minit itu, pemuda berkenaan tidak lupa memberikan reaksi terima kasih kepada pemain k0mpang yang menjadi sebahagian bagi menjayakan sambutan hari lahirnya.

Vide0 tersebut mendapat 11,000 perk0ngsian dan 17,000 tanda suka dalam kaIangan netizen yang rata-rata terhibur dengan idea atau kerja ‘giIa’ dilakukan oleh rakan-rakan pemuda terbabit.

Tida kurang ada juga ‘menyeru’ rakan masing-masing di ruangan komen sekiranya mahu membuat kjutan seperti itu untuk individu tertentu.

Sumber: Facebook 張雋藤 / ohmymedia

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Like, Komen Dan Share Page CoretanNasihat Ya.

PERHATIAN: Pihak CoretanNasihat tidak akan bertanggungjawab langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak admin juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda sendiri.

Leave a Reply