Pengorbąnąn Yąng Besąr, Berdiri Disąmping Ibunyą, Seteląh Dią Mendermąkąn Sebąhągian Hątinyą

Peng0rbanan Yang Besar, Berdiri Disamping Ibunya, Setelah Dia Mend3rmakan Sebahagian Hatinya

Ingatlah sem4sa kita kecil, Ibu banyak berk0rban unruk besarkan kita tanpa berkira. Berlaku di Gaza se0rang anak pejuang yang sanggup berjuang dan berk0rban demi ibu. Khaled Ismail, se0rang Pemuda Palestin yang berasal dari Gaza, berdiri disamping Ibunya, setelah dia menderm4kan sebahagian hatinya kepada ibunya.

Sungguh terharu apabila melihat pemuda ini membuat hal sedemikian, kerana tidak ramai yang sanggup buat perkara seperti ini sem0ga ya selalu menjadi anak yang s0leh yang sentiasa taat kepada Allah dan berbakti kepada orang tuanya.

Gambar Anak Dan Ibunya

berdiri disamping Ibunya, setelah dia mendermakan sebahagian hatinya – The Informasi

Setiap air mata yang kita teteskan karena ditimpa musibah akan digantikan oleh Allah dengan pahala dan kebahagiaan yang lebih besar. asalkan kita bersabar dan tawakal menerima yang telah menjadi kehendaknya.

Sama-sama kita d0akan sem0ga sihat mereka berdua. Aamiin… Sem0ga kita juga turut dapat berbakti kepada kedua orang tua kita selagi mereka masih hidup,,, InshaALLAH… Aamiin

Sumber:mymediamaya / lakarmedia

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Like, Komen Dan Share Page Coretan Nasihat Ya.

PERHATIAN: Pihak CoretanNasihat tidak akan bertanggungjawab langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak admin juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda sendiri.

Jom sama2 join group ni.. Khas untuk sama2 kita share menu masing2..inshaAllah bermanfaat disana..TQ
Nak Join –> Klik Disini