Pengs4n Semasa DiaIisis, Mak Abby Abadi MninggaI Dunia

Pelak0n, Abby Abadi memberitahu ibunya, Hasnah Binti Abu telah menghmbuskan nfas terakhir sebentar tadi. Berita tersebut dikongsikan Abby menerusi akaun Instagramnya.

Pengs4n sewaktu diaIisis

Assalamualaikum. Baru semalam saya duduk mengadap mak saya, masakkan makan, belikan buah kegemaran mak, teman mak makan, temankan s0lat, teman berbual. Hari ni mak dah tak ada? Sedekahkan Al-Fatihah untuk arwh mak saya dan m0hon doa kalian ye agar mak saya ditempatkan di syurga terbaik disisiNya.

Menurut Abby, dia sempat meIuangkan masa bersama ibunya semalam. Namun, dia tidak sangka ibunya akan pergi buat selama-lamanya hari ini. Tambah Abby, ibunya mninggaI dunia di sebuah hspital swasta ketika meIakukan diaIisis. Ujar Abby lagi, ibunya pengs4n pada waktu itu dan terus disahkan mninggaI dunia.

Pelak0n ‘Gerak Khas’ itu turut memaklumkan my4t ibunya akan dibawa ke Masjid Ass0bbirin AU5, Lembah Keramat untuk urusan dimandikan selepas s0lat Zohor. Seterusnya, my4t akan terus dibawa ke Tanah Perkburan Islam AU4.

Sumber: Abby Abadi / ohbulan

Apa pendapat Anda? Sudah Baca, Jangan Lupa Like, Comment, dan Share Halaman CoretanNasihat</ a> Ya.

PERHATIAN: CoretanNasihat tidak akan bertanggung jawab secara langsung atas komentar yang diberikan oleh pembaca kami. Harap pastikan Anda berpikir panjang dan keras sebelum menulis komentar Anda di sini. Admin juga tidak bisa memantau semua komentar yang ditulis disini. Semua komentar adalah hak dan tanggung jawab Anda sendiri.

Leave a Reply