Pernąh tuIąr masąk mee buąt bekąs suąmi, ibu mudą disąhkan meninggąl dunią

Sebelum ini, tular di aplikasi TikTok berkenaan se0rang pengguna media s0sial dikenali sebagai dayahhesw atau nama sebenarnya Hidayah Raiqah yang memasakan mee g0reng buat bek4s suaminya yang rindu air tangan wanita itu.

Perk0ngsian tersebut telah ditont0n lebih daripada 100 ribu t0ntonan sejak ia dimuat naik ke aplikasi berkenaan pada awal Julai lalu.

P0sting terbabit juga mendapat maklum balas p0sitif kerana walaupun masing-masing sudah berpis4h, namun hubungan baik demi anak-anak yang sedang membesar masih lagi berjalan dengan baik.

Video : dayahhesw

Rakan2 zahirkan salam takziah

Namun begitu, menerusi perkhabaran yang diper0leh daripada rakan-rakan wanita tersebut di Facebook, mereka memaklumkan yang Hidayah telah pun meningg4l dunla pada pagi 23 Julai 2021.

Sempat k0ngsi m0men di dalam wad

Khabar allahyarham sedang saklt dimuat naik sendiri olehnya di TikTok beberapa hari sebelum meningg4l dunla setelah meng4lami komplikasi kesihatan yang serius.

Hidayah baru saja hembvskan n4fas terakhlr

Hidayah Raiqah yang juga merupakan ibu tunggal telah meningg4lkan dua 0rang anak yang masih kecil. Pem3rgiannya di pagi Jumaat ini telah ditangisi rakan-rakan yang rapat dengannya dan berharap agar allahyarham ditempatkan dalam kalangan 0rang beriman.

Harap sama2 dapat sedekahkan Al-Fatihah

Innalillahiwainailahirajiun

Semoga tenang di sana

Sumber: Tiktok @dayahhesw, ohmymedia.cc

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Like, Komen Dan Share Page Coretan Nasihat Ya.

PERHATIAN: Pihak CoretanNasihat tidak akan bertanggungjawab langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak admin juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda sendiri.

Jom sama2 join group ni.. Khas untuk sama2 kita share menu masing2..inshaAllah bermanfaat disana..TQ
Nak Join –> Klik Disini