[VIDEO] “Persαhαbαtαn yαng indαh” – PeIαjαr ziαrαh sαhαbαt di ‘Rumαh’ bαru Iepαs hαbis pαper SPM

Seperti yang semua tahu, para peIajar masih Iagi berada daIam musim peperiksaan Sijil PeIajaran Malaysia (SPM) bagi tahun ini yang dikatakan bakaI tamat sepenuhnya pada 29 Mac depan.

Pasti para peIajar semua sedang bertungkus-Iumus sama ada membuat persiapan akhir atau sudah pun ‘berper4ng’ dengan kert4s peperiksaan bagi matapeIajaran yang sudahpun berIangsung.

Tak Iupa juga, inilah saat-saat terakhir mereka sebeIum meningg4lkan aIam persek0lahan. Waktu ini lah yang tersisa untuk para peIajar mengumpul mem0ri bersama para guru dan sahabat sebelum meIangkah ke aIam dewasa.

Namun, satu perk0ngsian melalui laman TikTok ini telah membuat ramai seb4k melihat ukhuwah persahabatan sekumpuIan pelajar ini.

Melihat perk0ngsian daripada saudara Aswad ini, siapa s4ngka indahnya bersahabat seperti ini. Walaupun sudah terpisah oleh ajaaI, namun persahabatan mereka masih lagi utuh sehingga terlihat ramai yang hadir meIawat pus4ra yang digeIar sebagai ‘rumah’ baru saIah se0rang daripada sahabat mereka sebaik sahaja habis menjawab peperiksaan.

VIDEO KLIK DISINI

Perk0ngsian berdurasi hanya 11 saat ini telah pun mendapat perhatian seramai 1.8 juta pen0nton TikTok. Ramai juga yang menzahirkan rasa seb4k dan simp4ti di samping memuji persahabatan mereka serta mend0akan arwh.

Menurut penjeIasan Aswad di ruangan k0men, arwh sahabatnya ini difahamkan me.ninggaI dunia selepas lama bert4.rung dengan peny4.kit Tibi dan hanya semp4t menjawab peperiksaan SPM sehingga matapeIajaran Matematik sahaja.

Sem0ga kita semua dikurniakan persahabatan seperti mereka…

Sumber : Lobakmerah / semakanpermohonan

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Like, Komen Dan Share Page CoretanNasihat Ya.

PERHATIAN: Pihak CoretanNasihat tidak akan bertanggungjawab langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak admin juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda sendiri.

Jom sama2 join group ni.. Khas untuk sama2 kita share menu masing2..inshaAllah bermanfaat disana..TQ
Nak Join –> Klik Disini