Pet𝚞gąs Hspital Mninggąl D𝚞nią. Hasrąt Untuk P𝚞Iąng Ke Kmp𝚞ng Tldak Ksmpąian, Myvi Terj𝚞nąm Dlm Gą𝚞ng.

Rantau Panjang : Se0rang lelaki dan juga se0rang petugas di Hspital Pulau Pinang yang diIap0rkan hiI4ng pada 05 Julai lalu setelah keluar dari rumah sewanya di Pulau Pinang lebih kurang jam 2 petang dipercayai untuk pulang ke kampungnya di Pasir Mas Kelantan.
Namun sehingga pagi ini 07 Julai tldak diketahui kemana p3rginya Abdullah Taifur, ini meres4hkan adiknya Syukrey Ziyus yang memuat naik kes khiI4ngan abangnya dilaman s0sialnya hari ini.

Moh0n bntuan Sain sain FB, kalu ad0 sapo sap0 ternamp0k keret0 myvi kuning n0 plat DCH 2567 mit0k toI0ng royak deh.

Ni abg abe namo Abdullah Taifur I0st c0ntact selepas di0 kato nok balik kg pada hari ahad 4hb 7, Last seen wasap dio 5hb 7 isnin pada jam 7mlm.

Di0 balik dari Pulau Pinang sapa hari ni takdok kaba brito, Rep0rt poIis buat doh td, Call doh spital pulau pinang temp4t dio kijo tp dpt makIumat bhwa dio meme ambik cuti, takdok di tempat dio kijo.

Jadi besar kemungkinan dio balik kg, moh0n bantuan orang ramai hok mano lalu ikut laluan pulau pinang-kelantan tu tlg tengok2 etek tepi tepi jale takvt takvt kreto r0sak ko gapo, ni gmbr tuan dan kereto hok dio naik – Syukrey Ziyus.

Namun petang tadi satu makluman penemuan sebuah kereta jenis Perodua Myvi berwarna kuning bersama satu my4t di dalam g4.ung dekat slmpang tiga Kuala Kw0ng, Rantau Panjang pada hari ini.

Menurut sumber awal, kenderaan tersebut sebelum itu dipercayai terb4bas sebelum disedari oleh 0rang awam pada hari ini.

Selain itu, terdapat kiriman di Faceb0ok meminta orang ramai yang menjumpai seorang lelaki yang memandu kereta jenis Perodua Myvi berwarna kuning, nomb0r pendaftaran DCH 2567 yang gag4I dihubungi selepas dikatakan mahu pulang ke kampung selepas keluar dari rumah sewanya di Pulau Pinang pada petang isnin kelmarin.

Penemuan jsad dan kereta itu memang sahlah Abdullah Taifur yang diIap0rkan hiI4ng dan perkara ini disahkan 0leh adik arw4h yang memaklumkan sememangnya itulah js4d abangnya.

Jnaz4h akan dikebvmikan malam ini selepas s0lat isyak di kg halaman kg G.ertak Iembu sal0r Pasir Mas, sama sama d0akan untuk arw4h, hasr4tnya untuk sampai kampung halaman tldak kes4mpaian. Al fatihah.

Sumber: mt / ilmutazkirah

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Like, Komen Dan Share Page Coretan Nasihat Ya.

PERHATIAN: Pihak CoretanNasihat tidak akan bertanggungjawab langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak admin juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda sendiri.

Jom sama2 join group ni.. Khas untuk sama2 kita share menu masing2..inshaAllah bermanfaat disana..TQ
Nak Join –> Klik Disini