‘Petani Tkejut Temui My4t lsteri Tanpa Seurat Benang’ Badan Dicinc4ng Dlm Sawah

Petani terkejvt temui my4t isteri tanpa seurat benang, badan dicinc4ng dalam sawah

Se0rang wanita yang berasaI dari Desa JatimuIya, Kecam4tan SuraIadi, Kabupaten TegaI, Jawa Tengah, telah ditemukan meningg4I dunia dalam keadaan badannya dicinc4ng, pada hari Rabu 2 Februari 2022, kelmarin.

Pada hari kejdian pasangan suami isteri tersebut telah turun untuk bekerja di dua kawasan sawah padi yang berbeza, di mana jarak antara kedua kawasan sawah padi tersebut ialah sebanyak 2 km.

Tambahan lagi, suami mngsa menyatakan bahawa tugas yang dilakukan mereka adalah berlainan, isterinya akan menc4but rumput manakala dia akan mer4cun padi.

Selepas selesai melakukan pekerjaannya, suami mngsa telah puIang ke rumah pada pukul 12.00 tengah hari WIB. Namun begitu, suami kepada mngsa mendapati bahawa isterinya masih tidak ada di rumah.

Dia akhirnya mengambil keputusan untuk menunggu isterinya sehingga pukul 2.00 petang WIB, tetapi setelah dua jam isterinya masih lagi belum pulang ke rumah.

Suami mngsa yang berasa bimbang mengambil keputusan untuk keIuar semula ke sawah bagi mencari isterinya.

“Saya akhirnya pergi semula ke sawah padi untuk mencari isteri saya. Tetapi apabila saya temui dia, dia sudah berada di dalam keadaan yang menye dihkan.”

“My4tnya terbaring kaku tidak bermaya, dengan semua pakaiannya juga sudah ditanggaIkan. Waktu itu saya sangat terkejvt dengan keadaan tersebut dan terus meminta bantuan,” kata suami kepada mngsa semasa temu buaI bersama Tribunjateng.

Penduduk setempat kemudiannya terus menghubungi pihak polis dan my4t mngsa telah dibawa ke H0spital Umum Daerah (RSUD) Dr S0eselo Kabupaten Tegal untuk bed4h sia sat.

Dalam pada itu, ketika ditemui suami mngsa turut memberitahu yang kawasan sekitar sawah padi tempat my4t isterinya ditemui memang sangat sunyi dan selaIunya tiada 0rang.

Dia turut mengakvi bahawa isterinya tidak pernah bercerita jika dia ketika itu sedang memiliki masaIah dengan sese0rang atau mempunyai masaIah lain.

MaIahan, ketika ber4ngkat ke sawah, mngsa kelihatan berada dalam keadaan sihat dan n0rmal.

“Selalunya saya dan isteri akan ber4ngkat ke sawah bersama-sama, tetapi ada masa kami akan prgi secara ber4singan. Oleh sebab sudah menjadi kebiasaan, maka saya tidak ada fir4sat atau terfikir kejdian seperti ini akan berlaku,” katanya lagi.

Sumber Dan Rujukan ; Malaysia Update / mymediamaya

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Like, Komen Dan Share Page CoretanNasihat Ya.

PERHATIAN: Pihak CoretanNasihat tidak akan bertanggungjawab langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak admin juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda sendiri.

Jom sama2 join group ni..TQ 2
Nak Join —Klik Disini