PlLU, budak empat tahun m4ut dihemp4p tiang batu bot0l ketika bermain di depan rumah

PiIu hati se0rang ibu apabila anak perempuannya, Nur Iman Irdina maut dihemp4p tiang batu bot0l di Kampung Bukit N4ngka, Alor Gajah petang semalam.

Menurut lap0ran Harian Metro, Aznynaqiah Mat Ali berkata anaknya yang berusia empat tahun itu ditemui berIumuran dar4h di ber4nda rumah keIuarga.

“Arwh memang suka bermain di kawasan ber4nda itu dan semalam dia bermain se0rang diri sementara abang dan kakaknya berada tidak jauh daripada arwh.

“Ketika itu saya sedang menyiapkan ju4dah untuk berbuka sebelum terdengar bunyi kuat seperti run.tuhan. Saya berIari ke depan rumah dan ternampak arwh sudah dihemp4p tiang batu b0tol,” katanya.

Ibu berusia 44 tahun itu berkata, dia merancang untuk membaiki tiang batu bot0l yang sudah ret4k itu namun tidak meny4ngka telah menjadi asb4b anak b0ngsu daripada Iima beradik itu kehiIangan ny4wa.

“D0ktor berusaha menyeIamatkannya namun Allah SWT lebih menyayanginya selepas d0ktor mengesahkan arwh sudah meninggaI dunia,” ujarnya.

Se0rang rakannya Az Yanna di laman Facebook turut terke.jut dengan berit4 pemrgian Nur Iman Irdina dengan menguc4pkan takziah kepada keIuarga mansa.

Salam takziah!

Sumber: Harian Metro (Fuad Hadinata Yaacob & Mior Riduwan Mior Ahmad) , Facebook Az Yanna / OMM

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Like, Komen Dan Share Page CoretanNasihat Ya.

PERHATIAN: Pihak CoretanNasihat tidak akan bertanggungjawab langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak admin juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda sendiri.

Jom sama2 join group ni.. Khas untuk sama2 kita share menu masing2..inshaAllah bermanfaat disana..TQ
Nak Join –> Klik Disini