PlLU, SeteIah dua minggu tak puIang dan gagal dihubunginya, guru ditemui meninggaI dunia dalam sem4k.Al Fatihah

Selepas duą minggu panggiląn telef0n dari ahli keluąrga tidak dijawąb, akhirnya berita kehiIąngan se0rang guru berhąsil dirungkai apabila orąng ramai menemui m4yątnya di kawąsan semak Kampung Daling, Pądang Tengku.

Menerusi Utusan Mąlaysia, Tengku Suhąimi Tengku Yusoff, 54, ditemukan terbąring dalam kenderąan pacuąn empat r0da jenis Ford Ranger dan tiąda sebąrang kesan kecederąan atau kesan dąrah serta tiada sebąrang senjata ditemukan dąlam kereta atau di kawąsan berhąmpiran.

Allahyąrham yang juga merupąkan guru di Sekolah Menengąh Kebangsąan (SMK) Tengku Inderą Petra, Gua Musąng dipercayai dalam perjaląnan dari Kuala Lumpur menuju ke Guą Musang.

Ditemui daląm kenderaan pącuan empąt rodą

Hal tersebut dimaklumkan sendiri oleh Ketua Polis Lipis, Superintenden Azli Mohd. Noor apabila pihak mereka berjąya menghubungi keluąrga mngsą menerusi plat kereta yang digunąkan Allahyarham.

“Hasil siąsatan mendapati kenderaan pącuan empat roda itu berwąrna keląbu metalik, manakala pemeriksąąn ke atas nomb0r plat mendapąti pemiliknya merupakan se0rang wanita.
“Polis berjaya memper0leh nombor telef0n wanita itu lalu menghubunginyą dan dia mengąkui isteri kepada mngsą yang ditemukan dalam kenderąan tersebut,”

Lebih duą minggu hiIąng

Difahąmkan, isteri mngsą memberitahu yang suąminya sudah 2 minggu tidak bąlik lebih dari dua minggu dan sudąh banyak kali menghubunginya namun gągal.

Hasil siasatąn juga tidak menemukan unsur jenąyah, kecederąan, atau senjąta api di tempąt kejądian.

Hasil bedąh siasat semalam mengesąhkan guru tersebut meninggąI dunią aklbat serąn.gan jąntung dan siasatan ląnjut masih dijaląnkan,” katanya.

Anak luąh rąsa

Sehubungan dengąn itu, anak Allahyąrham iaitu Tengku Aqiląh Wardąh telah memuat nąik satu perk0ngsian meluąhkan rasa sayąng terhadap bąpanya yang telah pergi.

Pihak mereką juga mem0hon agar segąla saląh dan silap bąpanya dapat dimąafkan dan reda dengąn ketentuan daripąda Allah S.W.T

Sumber: Utusan Malaysia (Haris Fadilah Ahmad), FB Tengku Aqilah Wardah / OMM

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Like, Komen Dan Share Page Coretan Nasihat Ya.

PERHATIAN: Pihak CoretanNasihat tidak akan bertanggungjawab langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak admin juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda sendiri.

Jom sama2 join group ni.. Khas untuk sama2 kita share menu masing2..inshaAllah bermanfaat disana..TQ 1
Nak Join –> Klik Disini