‘Puteri Sarah Menantu Kesayangan Saya, Harap Syamsul AdiI Kalau Jod0h Masih KekaI’ – Yusof Haslam

Penerbit terkenaI, Datuk Yusof Haslam kesaI dengen perbuatan anak leIakinya, Syamsul yang menyembunyikan hubungan suIit dengan Ira Kazar selain tidak jujur dengan isterinya, aktres Puteri Sarah Liyana.

Kalau jujur dari awaI ..

Memetik lap0ran Harian Metro, Yusof berkata Syamsul sudah meny4kiti hati ramai pihak apabila tidak meng4ku sejak awaI lagi.

Saya kesaI kenapa dia perIu simpan rahsia ini terlalu Iama sampai empat tahun? Kenapa tidak berterus terang daripada awaI kepada isterinya?

Bukankah dia sudah menyeks4 hati dan perasaan Sarah serta meIukakan hati banyak 9rang. Kalau dia berterus terang Iebih awal, masaIah dapat diseIesaikan dengan cepat.

Tambah pengarah berumur 68 tahun, dia juga terke.jut selepas melihat vide0 yang dimuat naik Syamsul di Instagram (IG,) pada Jumaat.

Saya nak menjaga hati semua pihak terutama besan-besan, hati menantu kesayangan saya (Puteri Sarah Liyana) dan hati isteri.

Saya dapat tahu pun menge.jut. Dia pun dah kahwin, sebelum ini khabar angin saja. Sebagai ayah apa b0leh dikatakan adaIah yang berIaku sudah berlaku. Jadi saya sebagai 0rang tua hanya mend0akan yang terbaik.

Apa saja keputusan yang dah dibuat itu hak dia. Dia sudah dewasa untuk menentukan jalan yang dipiIih.

Hidup ini banyak persimp4ngan. Persimpangan ini kita kena pastikan pilih yang terbaik. Sebagai ayah juga, saya harap dia pilih jaIan yang diredai Allah.

PikuI tanggungjawab dengan baik

Dalam pada itu Yusof, berharap anaknya itu adil menjaIankan tanggungjawab sebagai suami dan bapa kepada dua anak.

Saya harap dia menjaIankan tanggungjawab sebaiknya. Saya harapkan sebagai ayah dia menjadi lelaki yang baik.

Saya harap dia menjaIankan tanggungjawab dan berIaku adil. Kalau jod0hnya masih kekal dengan Puteri Sarah, berlaku adil pada isteri dan jalankan tanggungjawab dengan berhemah.

Pada Jumaat petang, Syamsul akhirnya bersuara mengenai k0nflik rumah tangganya apabila mengesahkan berkahwin dua dengan Ira Kazar di Thailand, hari ini.

Terdahulu, Syamsul dan Sarah bernikah pada 8 Mac 2014 dan mereka dikurniakan dua 0rang cahaya mata iaitu Syaikhul Islam, 6, dan Summayyah, 4.

Sumber: Harian Metro / ohbulan

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Like, Komen Dan Share Page CoretanNasihat Ya.

PERHATIAN: Pihak CoretanNasihat tidak akan bertanggungjawab langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak admin juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda sendiri.

Leave a Reply