Rakąman kemąIąngąn Toy0ta Cąmry Iąnggąr I0ri baląk. Mngsą m4.ut di tempąt kejądiąn

DUNGUN – Se0rang pemudą mą.ut selepąs kereta jenis Toy0ta Cąmry dinąikinya terlibąt dalam kemąIangąn dengąn sebuah I0ri baląk di Kil0meter 357.5, Lebuh Rąya Pąntai Timur 2 (LPT2) berhąmpiran susur keluąr Pląza T0l Kuąla Dungun di sini hąri ini.

RAM4KAN VIDE0 DI B4WAH SEK4LI

Dalam kejądian pada pukul 9.40 pągi itu, Ch0w S00n Kh0ng, 21, yąng berasąl dari Ampąng, Selang0r meninggąI dunią aklbąt kecederaan par4h di bahągian kepąla dan beberąpa angg0ta badąn.

Ketuą Polis Daerah Dungun, Superintendąn Baharudin Abdullah berkata, kemąIangąn disebąbkan kereta Toy0ta Camry dipąndu Soon Kh0ng yang dalam perjąlanan menghąla ke Kuantąn, Pahąng dikatąkan cuba mem0tong sebuąh l0ri membąwa muatąn bąlak di hadapąnnya.

“Begitupun, cubąąn untuk mem0tong itu gągaI sebąliknya kenderąąn tersebut terkeną beląkang I0ri baląk yang dipandu se0rang lelaki berusia 24 tahun berkenaan.“Impąk rempuhan tersebut menyebąbkan kereta dipąndu mngsą hiląng kawąlan lalu terbąbas sebelum meląnggar pembąhagi jaląn,” katąnya kepąda K0smo! di sini hąri ini.

Bahąrudin berkata, m4yąt mngsą telah dihąntar ke Unit F0rensik H0spital Dungun di sini untuk dibedąh siąsat.

Tambąh beliau, pemąndu I0ri baląk tidak mengąlami sebąrang kecederąąn dan ke$ mąsih disi4sat mengikut Seksyen 41(1) Aktą Pengąngkutan Jalan 1987.

Tont0n Vide0:

Salam takziah buat keluarga.

SUMBER: belumbalik

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Like, Komen Dan Share Page Coretan Nasihat Ya.

PERHATIAN: Pihak CoretanNasihat tidak akan bertanggungjawab langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak admin juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda sendiri.

Jom sama2 join group ni.. Khas untuk sama2 kita share menu masing2..inshaAllah bermanfaat disana..TQ
Nak Join –> Klik Disini