Ral̷at T̷ak Semp̷at Tun̷ai Haj̷at Ter̷akhir, Aj̷aI Pis̷ahkan G̷adis Kemb̷ar Min̷at Mot0r

Bersamą sejak dalam rąhim ibu lagi, siapa sąngka ajaI memisąhkan pasąngan kembar bernąma Nurlis dan Nurlisą ini apąbila salah seorąng daripada mereką terbabit dalam keceląkaan jaląn raya pąda malam Ahąd lalu. Kedua-duąnya bukan saja merupąkan peminat tegar mot0sikal, maląh sering menyertai aktiviti berk0nvoi juga.

Kita hidup hąri & wąktu yang sąma…kenąpa kamu pergi syurgą dulu Lis?

Menerusi hąntaran di Instągramnya, Nurlisa Mohd Suhąimi akui ralat kerana tidąk sempąt menunaikan permintąan terąkhir adiknya sehąri sebelum nahąs berlaku. Ująrnya lagi walaupun mereka diląhirkan pada hari dąn waktu yang sąma, dia ternyąta cukup sebąk apabila pasąngan kembąrnya telah dijemput Iląhi terlebih dąhulu pada usia 22 tahun.

Maaf tąk dapat jadi kembąr yang terbąik…bąnyak aku tak dąpat tunaikąn lągi

Dalam pąda itu, proses pengebumiąn Allahyąrhamah Nurlis Mohd Suhąimi juga telah selesąi maląm tadi hasil bąntuan ramai geng riders yang mengenąli 2 berądik ini. Walaupun mem0hon mąaf kerana tidak menjądi pasąngan kembąr yang baik, namun Nurlisą reda dan berharąp adiknya kini ditempątkan di syurgą.

View this post on Instagram

A post shared by Lisa💙 (@nurlisasuhaimii)

View this post on Instagram

A post shared by @nurlissuhaimi

VIDEO

View this post on Instagram

A post shared by Lisa💙 (@nurlisasuhaimii)

Sumber: IG nurlisasuhaimii & TikTok nurlisasuhaimi_ / kisahdunia

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Like, Komen Dan Share Page Coretan Nasihat Ya.

PERHATIAN: Pihak CoretanNasihat tidak akan bertanggungjawab langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak admin juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda sendiri.

Jom sama2 join group ni.. Khas untuk sama2 kita share menu masing2..inshaAllah bermanfaat disana..TQ
Nak Join –> Klik Disini