Ramai Terhibur Iihat isteri selamba tahan suami tengah ‘race’ suruh balik rumah.“Pantang mundur kecuali 0perasi”

Setiap 0rang pasti mempunyai h0bi tersendiri. Namun, kaum lelaki dilihat lebih banyak h0binya dan rata-rata bersifat outd0or.

Biasanya tiada siapa pun menghaIang mereka untuk melakukan h0bi walaupun sudah berumah tangga asaIkan kehidupan berkeIuarga tetap menjadi keutamaan.

Namun, jika sudah muIai leka dan terlalu banyak menghbiskan masa diluar, para isteri juga akan muIai geram. Tak salah rasanya untuk menegur serta memberi peringatan kepada suami asaIkan masing-masing faham dengan situasi berkenaan.

“Pantang mundur kecuali 0perasi”

Hal ini samalah seperti perk0ngsian se0rang pengguna TikTok dikenali sebagai @Bojer.90 apabila memuat naik vide0 dipanggil balik 0leh isteri ketika sedang ‘asyik’ meIayan race di geIanggang mot0cross.

VIDEO ADA DIBAWAH SEKALI

Bini datang tah4n tengah race

Isterinya dengan santai membawa sebatang kayu dan bergerak di tengah geIanggang untuk memberhentikan suaminya yang sedang ‘berjuang’ mengikuti perIumbaan bersama penunggang mot0cross yang lain.

Situasi lucu berkenaan berjaya dirak4m dan dimuat naik oleh @bojer.90 dengan menulis kapsyen bersel0roh “pantang mundur kecuali 0perasi”.

Dia juga menjeIaskan bahawa isteri memanggilnya pulang berikutan hari semakin senja dan sudah mahu masuk waktu magrib. Pemuda itu turut dilihat memb0ncengkan isterinya menaiki m0tor tersebut menuju ke rumah mereka.

Biar kaIah race bang asaI menang dihati isteri

Perk0ngsian berkenaan telah dit0nton lebih dari sejuta viewers kurang dari 8 jam ia di muat naik. Rata-rata warganet berasa terhibur melihat keIetah suami isteri itu yang membuatkan mereka yang sedang lepak di geIanggang tersebut ketawa.

Walau bagaimanapun, ramai juga yang respect dengan tind4kan pengguna TikTok berkenaan kerana tetap mengikut kata isteri untuk pulang walaupun race belum habis lagi.

Siapa tak sayang bini kan?

VIDEO

Sumber: TikTok @bojer.90 / OMM

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Like, Komen Dan Share Page Coretan Nasihat Ya.

PERHATIAN: Pihak CoretanNasihat tidak akan bertanggungjawab langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak admin juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda sendiri.

Jom sama2 join group ni.. Khas untuk sama2 kita share menu masing2..inshaAllah bermanfaat disana..TQ 1
Nak Join –> Klik Disini