SAYU, Abąng Sulung Luąh Rąsa Rindu PemErgiąn Adik, Tąkut Kąlau Ibu Mengąndung Lągi.[VIDE0]

Kehadiran ahli baru dalam keluarga pastinya buatkan anak sulung teruja, terutamanya apabila akhirnya ada teman bermain. Namun berbeza pula dengan si cilik ini yang sayu mengenangkan Allahyarham adiknya yang telah tiada.

Bayi dijemput Illahi pada usia 5 bulan…sempat buat ph0toshoot baju serba putih

Terdahulu, Puan Nurul Atikah menanti selama 7 tahun sebelum dikurniakan cahaya mata kedua pada Ogos tahun lalu. Namun aklbat menghid4p masalah salur pern4fasan, adik Yusuf Mikael telah menghembvskan naf4s terakhlr di usia 5 bulan. Paling meny4yat hati, keluarga ini juga sempat buat sesi ph0toshoot dengan tema pakaian ber0na putih sekitar 20 hari sebelum pem3rgian si c0mel tersebut.
video : tekan link ni atikah8984

@atikah8984

Mumy jawab disini..sbb ramai yang tanyaa❤️

♬ bunyi asal – Nurul atikah – Nurul atikah

video : tekan link ni atikah8984

@atikah8984

Patut sblm adik pergi,mumy pilih tema fotoshoot wrna putih mumy xsangka adik nak tinggal kenangan manis kita❤️mumy rindu adik..

♬ Bila Tiba – UNGU

Abang rindu adik…bila tanya kenapa tak mahu baby lain, takut mummy ikut adik Yusuf

Terbaru, wanita berusia 32 tahun ini berk0ngsi gelagat anak sulungnya yang sentiasa rindukan Yusuf. Di samping selalu bau bajunya, si cilik bernama Aiman ini sukar membendung perasaan sedih apabila sering luahkan mahu mendakap adik tercinta. Walaupun begitu, dia tidak setuju ibunya untuk mengandung lagi kerana bimbang risik0 ikut ‘jejak’ adiknya yang sudah berada di syurga.

video : tekan link ni atikah8984

@atikah8984

Anak kecil takkan pernah tipu tentang perasaan..anak kecil akan luahkan dgn jujur..mumy abang nak adik yusuf nak peluk adik abg rindu💔

♬ bunyi asal – Nurul atikah – Nurul atikah

 

View this post on Instagram

 

A post shared by Nurul Atikah (@nurul._atikah)

Abang anak abah yang baik dan kuat…kita sama-sama rindu adik tapi Allah ada aturan-Nya

Di ruangan k0men, suami Puan Nurul Atikah juga memuji Aiman sebagai anak yang cukup kuat. Selain sayu melihat ragam kanak-kanak tersebut merindui adiknya, rata-rata netizen turut d0akan ‘si abang’ membesar jadi anak yang s0leh kepada ibu bapanya.

Sumber: Instagram dan TikTok atikah8984 / viralnewsupdates

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Like, Komen Dan Share Page Coretan Nasihat Ya.

PERHATIAN: Pihak CoretanNasihat tidak akan bertanggungjawab langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak admin juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda sendiri.

Jom sama2 join group ni.. Khas untuk sama2 kita share menu masing2..inshaAllah bermanfaat disana..TQ
Nak Join –> Klik Disini