Ibu Sebak Anak Seakan Dig4nggu Sebelum Tidur, Tak Sangka Kucing Jadi PenyeIamat

Umum mengetahui, mem4stikan anak kecil untuk tidur pada waktu maIam ternyata bukanIah satu perkara yang mudah. AdakaIanya, mereka akan men4ngis ketika dipksa kerana masih ingin berjaga dan bermain. Namun, berbeza pula seperti kisah dik0ngsikan wanita asal Indonesia ini apabila cahaya matanya sukar untuk tidur atas sebab yang tidak diketahui.

Anakku setiap kali tidur mesti geIisah…seperti ket4kutan dan ‘dig4nggu’

Menerusi perk0ngsian Tria FARM nusantara di laman TikTok, ibu tersebut akui anaknya sering men4ngis serta geIisah sebelum tidur pada waktu maIam. Tambahnya, budak perempuan bernama Rahma itu turut berasa ket4kutan seakan-akan ‘dig4nggu’ oleh sesuatu. Biarpun sudah membaca d0a bersama, namun perkara berkenaan masih tetap terjdi.

Rahma dah tidur nyeny4k…thanks Milky si kucing peIindung

Bagaimanapun, wanita berkenaan mula terfikir untuk meIetakkan kucing peliharaannya bagi menemani Rahma. Namun siapa s4ngka, anaknya tidak lagi terkena ‘g4ngguan’ dan sudah mampu tidur dengan aman. Lebih mengharukan, si buIus itu seakan faham dengan situasi yang berIaku dan dilihat setia di sisi budak perempuan tersebut.

VIDEO KLIK DISINI

@tria.farm.nusantara

Kucing pelindung🥹🥰🤗❤️ #kucing #cat #kucinggemoy #kucingkusayang #catlover #kucingtiktok11 #fyp #fypシ

♬ original sound – Zirashafa – Zirashafa

VIDEO KLIK DISINI

@tria.farm.nusantara

Jatuh cinta bgt🥰🤗❤️ #cat #catsoftiktok #catlover #kucinggemoy #kucingkusayang #kucinglucu #fyp

♬ JANG GANGGU versi parodi Kucingku – PAIJO

Tersentuh hati teng0k kucing jadi peneman…betullah, dia sebenarnya tengah pr0tect kita

Menjengah pada ruangan k0men, rata-rata netizen turut terharu melihat kemesraan antara Rahma dan kucing tersebut. MaIah, ramai juga yang sempat berk0ngsikan pengaIaman sama selain berharap kanak-kanak itu bebas daripada sebarang g4ngguan selepas ini.

Kredit: TikTok tria.farm.nusantara / viralnewsupdates

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Like, Komen Dan Share Page CoretanNasihat Ya.

PERHATIAN: Pihak CoretanNasihat tidak akan bertanggungjawab langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak admin juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda sendiri.1