“SeIamat Jalan Bidadariku…” Dijemput Ilahi DaIam Tidur, Ramai Sebakk Teng0k Keadaan IbuBapa

Bagi setiap pa4ngan yang sudah berkahwin, sudah pasti keh4diran cahaya mata menjadi m0ment paling ditunggu-tunggu. MaIah, keberadaan si kecil juga adalah sebagai pelengk4p dalam kehidupan rumah tangga.

Namun, tidak semua berpeIuang merasai perkara itu tatkaIa ada juga yang diuj1 dengan pemrgian anak buat seIama-lamanya. Selamat jalan bidadari syurga berlariIah kamu di dunia abadi. Sama juga seperti kisah yang menimp4 suami isteri ini apabila diuji dengan pemrgian zuriat kecilnya.

Menerusi perk0ngsian hidayahm28 di laman TikTok, pasangan itu dilihat tidak dapat men4han air mata sambil mengusung j4sad anaknya. MaIah, mereka juga dilihat tetap berada di sisi si kecil sehinggalah tamat pr0ses pengebumlan.

Abangku bertabahIah dalam mengh4dapi ujian ni Allah lebih sayangkan dia. Selepas selamat disem4dikan, apa yang mencetuskan seb4k apabila melihat reaksi si ayah apabila turut men4ngis sambil menatap pus4ra zuriatnya.

Menurut si perakam yang merupakan adik kepada lelaki tersebut, anak buahnya itu telah pergi dijemput Ilahi semasa tidur. Walaupun seb4k, namun keluarga berkenaan terpksa reda akan pemrgian si kecil yang difahamkan masih berusia kurang setahun.

Abangku bertabahIah dalam mengh4dapi ujian ni Allah lebih sayangkan dia. Selepas seIamat disemadikan, apa yang mencetuskan seb4k apabila melihat reaksi si ayah apabila turut men4ngis sambil menatap pus4ra zuriatnya.

Menurut si per4kam yang merupakan adik kepada leIaki tersebut, anak buahnya itu telah pergi dijemput Ilahi semasa tidur. Walaupun seb4k, namun keluarga berkenaan terpksa reda akan pemrgian si kecil yang difahamkan masih berusia kurang setahun.

Anak syurga, dia tunggu adik dan suami adik di pintu syurga…se.dih tapi rahmatnya besar
Menjengah pada ruangan k0men, rata-rata netizen juga berasa seb4k melihat perk0ngsian berkenaan.

Malah, titipan d0a serta kata-kata semangat juga turut diberikan selain berharap keluarga itu tabah menerima takdir yang telah ditetapkan.

Sumber : Klsah Dunla / updateinside

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Like, Komen Dan Share Page CoretanNasihat Ya.

PERHATIAN: Pihak CoretanNasihat tidak akan bertanggungjawab langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak admin juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda sendiri.

Jom sama2 join group ni.. Khas untuk sama2 kita share menu masing2..inshaAllah bermanfaat disana..TQ
Nak Join –> Klik Disini