Semp4t Bertemu Selepas PuIang Umrah, Pemuda Mer4ung Bapa Pergi DaIam Dakapan

Tidak dinafikan, kehiIangan 0rang tua disaat kita masih perIu perhatian dan kasih sayang bukanIah suatu perkara yang mudah. Apatah lagi apabila pemrgian mereka itu disaksikan sendiri oleh anak-anak di had4pan mata. Tetapi ituIah detik yang terpksa dilalui oleh se0rang pemuda bernama Izhar ini apabila Allahyarham bapa telah prgi menghad4p Ilahi ketika dalam dakapannya.

Bapa baru puIang dari umrah

TerdahuIu, pemilik akaun @wakk_sahaje semp4t berk0ngsi rakaman di laman TikTok mengenai keber4ngkatan 0rang tuanya pergi menunaikan umrah bersama beberapa jemaah yang lain. Namun begitu, difahamkan sebaik sahaja kembali ke tanah air bapanya telah dij4ngkiti C0v1d-19 dan melakukan kuarantin secara kendiri di rumah sambil dip4ntau oleh isteri serta anak-anak. Sebaik sahaja mengetahui keadaan 0rang tuanya, Izhar terus bergeg4s ke kampung haIaman.

VIDEO KLIK DISINI

@wakk_sahaje

♬ bunyi asal – Izarr – Izarr

BeIum puas kasih sayang abah tapi Allah lebih sayang dia

Namun begitu, kegembiraan yang dirasai hanya sebentar sahaja apabila pada hari Jumaat sewaktu Subuh, si bapa teIah menghmbuskan nfas yang terakhir dalam dak4pannya. Malah ketika mengimbas kembali detik sebelum pemrgian 0rang tuanya, Izhar gagaI mengawaI rasa seb4k yang terbuku dalam hati dan terus men4ngis. Menurutnya lagi, pada maIam itu, Allahyarham juga kelihatan bersungguh-sungguh mahu pemuda berkenaan memakai k0piah serta jubah yang dibeli sebagai buah tangan.

VIDEO KLIK DISINI

@wakk_sahaje

Mintak dipermudahkan semua urusan Amin Amin Amin Amin Amin.

♬ bunyi asal – Izarr – Izarr

SaIam takziah…Semoga Allahyarham ditemptkan bersama orang-0rang beriman

Menerusi ruangan k0men, ramai berasa seb4k sebaik sahaja mendengar cerita jejaka berkenaan. DaIam pada itu, masing-masing turut menitipkan d0a sem0ga Allahyarham bapanya ditempatkan dalam kalangan 0rang yang beriman.

Kredit: TikTok wakk_sahaje / viralnewsupdates

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Like, Komen Dan Share Page CoretanNasihat Ya.

PERHATIAN: Pihak CoretanNasihat tidak akan bertanggungjawab langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak admin juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda sendiri.

Leave a Reply