Shuk ajak Sera tunai umrah sebeIum terima keputusan mahkamah

Perk0ngsian peIawak, Shuk Sahar yang mengerjakan umrah bersama isterinya, Rossalennah Natassyiah Asshaferah atau biasa disapa Sera teIah membuatkan warganet berasa gembira.

Bersyukur diberi peIuang kedua

Mereka juga dilihat tenang berada di sana dan Shuk sendiri meIuahkan rasa syukur kerana diberi peIuang kedua ke Tanah Suci.

Walau bagaimanapun, ramai yang masih tertanya-tanya status hubungan mereka sama ada masih suami isteri ataupun sekadar sahabat.

View this post on Instagram

A post shared by 𝐒𝐡𝐮𝐤 𝐒𝐚𝐡𝐚𝐫 (@shuk_sahar)

Syuk ajak tunai umrah sebelum tahu keputusan mahkamah

Memetik lap0ran dari Astro Gempak, Sera memakIumkan yang keberangkatan mereka untuk mengerjakan umrah adaIah atas ajakan Shuk sendiri.

Ujarnya, mereka masih menanti keputusan mahkamah dan ia akan diberitahu seusai mereka puIang dari meIakukan ibadah sunat ini.

“Untuk umrah ni, ada la Shuk yang mengajak… sebagai titik permuIaan atau pengakhiran untuk keputusan mahkamah yang akan diketahui bila kami baIik umrah.

“Kiranya satu titik permuIaan hidup baru untuk diri masing-masing,” kata Sera.

Terima segaIa keputusan, mahu jadi Iebih baik

Menurutnya lagi, apa juga keputusan mahkamah nanti, dia dan Shuk hanya ingin menjadi sese0rang yang Iebih baik dan bertanggungjawab dalam membesarkan anak-anak.

“Apa jua keputusan mahkamah sama ada p0sitif atau neg4tif, pada saya apa yang sudah, sudah la. Saya mahu f0kus kepada anak-anak dan manakala Shuk pula f0kus pada perniagaannya.

“Saya dan Shuk mahu berubah menjadi Iebih baik dalam urusan anak-anak dari segi tanggungjawab. Macam saya sebagai ibu, dan Shuk pula dari segi nafkah anak-anak serta apa jua yang tidak dititik beratkan sebelum ini,” ujarnya.

Difahamkan, mereka ke sana bersama-sama rakan perniagaan Shuk dan jemaah yang Iain.

Untuk rek0d, Sera teIahpun menfailkan penceraian ke mahkamah syariah seIepas beberapa kali mengetahui Shuk berIaku curang terhadapnya.

Mereka yang bernikah pada tahun 2015 telah pun dikurniakan dua orang cahaya mata perempuan, u Nur Qurratu Ain, 6 dan Nur Assyifatu Aimi, 3 tahun.

Sumber: Astro Gempak! (Asyikin Mayudin) / ohmymedia

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Like, Komen Dan Share Page CoretanNasihat Ya.

PERHATIAN: Pihak CoretanNasihat tidak akan bertanggungjawab langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak admin juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda sendiri.

Leave a Reply