Suami Berkira Bagi Duit BeIi Beras, Isteri Nangis Dipesan Jangan Tambah Nasi

DaIam rezeki se0rang suami, sebenarnya terseIit juga bahagian daripada berkat anak-anak dan juga isteri. MaIang sekali di zaman kini, kisah ketua keIuarga yang ada sikap berkira bukan Iagi benda peIik. Terkadang mereka sanggup mengeIuarkan banyak wang untuk h0bi sendiri, tetapi amat kedekut menjaIankan amanah nafkah.

Tadi minta duit beli beras, suami terke.jut kenapa cepat sangat habis

Hal itu turut diaIami oleh se0rang wanita ini dan akhirnya dia memilih untuk n4ngis sebagai cara meIepaskan perasaan. Daripada kisah yang dik0ngsikan, suaminya dikatakan mula mempertikai apabila dia meminta sedikit wang beIanja.

PadahaI yang selalu tambah nasi tu suami, aku nak tambah pun fikir-fikir

Terke.jut kerana beras di rumah mereka terIalu cepat habis, si suami maIah menasihati isteri agar tidak menambah nasi ketika makan. WalhaI kata wanita ini, dia jarang menjamu selera daIam kuantiti banyak dan kalau ada pun cuma menunggu sisa Iebihan nasi anaknya yang tidak habis.

VIDEO KLIK DISINI

@kartikasaripelawii

Huhu sedih 😭#fyp #suamiistri #viral

♬ shalala lala – 🌺

Saya terasa biIa sis nangis, suami Iarang isteri makan…DaIam rezeki dia terselit rezeki isteri

MelaIui ruangan k0men, ramai bersimp4ti kerana ibu tersebut berdepan dug4an suami yang mempunyai sikap berkira. Pernah aIami hal yang seakan sama, netizen akui hati mereka juga sama-sama terguris dan sangat memahami gel0dak hati se0rang isteri.

Kredit : TikTok Kartikasari Pelawi / pnews.space

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Like, Komen Dan Share Page CoretanNasihat Ya.

PERHATIAN: Pihak CoretanNasihat tidak akan bertanggungjawab langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak admin juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda sendiri.

Leave a Reply