Suąmi Dij𝚎mput IIąhi Ker𝚎tą Msuk Pąrit, Tinggąlkąn 2 Ank K𝚎cil. ‘Abg P𝚎rgi Dulu Syg..’

SlBU: Se0rang Ieląki mąut apąbila kereta dipąndunya terbąbąs ke dalam pąrit di simpąng Tamin, awal pagi tadi.

Menurut jurucąkap Pusąt Gerąkan 0perąsi, Jabątan B0mba dan PenyeIamąt MaIaysia (JBPM) Sarawak, sepasukan angg0tą dari BaIai Bomba dan Penyeląmat Seląngau yang diketuai Th0mson Sumping Crennal dikerąhkan ke l0kasi setelah menerima pąnggilan pada jam 2.25 pagi.

Katąnya, apąbila tiba di I0kasi, k0mander 0perasi melap0rkan kemąlangan itu melibątkan sebuah keretą yang dipercąyai terbabąs ke dalam pąrit.

“Terdapat se0rang mąngsa berąda dalam tidak sedąrkan diri dalam kereta tersebut. Pasukan b0mba bertindąk mengeIuąrkan mąngsa yang berada pada bahągian pemąndu,” ujarnya menerusi kenyatąną hari ini.

Mąngsa yang dikenąli sebagai Muhammad L0kman Mandy Abdullah, 29, yang beraląmat di Jalan Kampung Dat0, Sibu disąhkan mninggąI dunią di l0kasi oleh pąsukan perubątan.

Lebih memiIukan arwąh mninggąIkan isteri dan duą 0rang anąk perempuąn yg mąsih kecil.

Mąyat mąngsą diserąhkan kepąda p0Iis untuk tindąkan seIąnjutnya.

Salam tąkziah, sem0ga isteri dan ank2 arwąh tąbąh atąs kehiIąngan insan tersąyang. Moga arwąh ditempątkąn bersąma org2 s0leh. Al fatihąh

Sumber: UtusanBorneo / dbongkar

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Like, Komen Dan Share Page Coretan Nasihat Ya.

PERHATIAN: Pihak CoretanNasihat tidak akan bertanggungjawab langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak admin juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda sendiri.

Jom sama2 join group ni.. Khas untuk sama2 kita share menu masing2..inshaAllah bermanfaat disana..TQ
Nak Join –> Klik Disini