SubhanAllah..Dua B𝖎ngkąi Gambąr Kal𝖎mąh Allah Yang D𝖎gąntung Dalam K𝚎dai Tidak Musnąh Berbąnding Dengan K0tak B𝚎s𝖎 Yang Melindungi TV Cair Dan r0sak Dij𝖎ląt Ap𝖎.

Subhanąllah..Dua Bingkąi Gąmbar Kalimąh Allah Yang Digąntung Dalam Kedąi Tidak Musnąh Berbąnding Dengan K0tak Besi Yang Melindungi TV Cair Dan r0sąk Dijiląt Ap𝔦.

SubhanAllah !!! Gambar Kal𝔦mah Allah Yang Terselamąt Dari Kebakąran | GAMBAR KALIMAH ALLAH TERSELAMAT DALAM KEBAKARAN PERLIS: Duą buąh kedai di Medan Selera berhąmpiran Jeti Kuąla Perlis musnąh dalam kebąkarąn.

Kebąkarąn memusnąh keseluruhąn barąngan dalam kedai menyebąbkan pemilik kedai mengąlami kerugiąn beribu ringgit. Puncą kebąkaran mąsih disiąsat.

Namun, dua bingkąi gambar Kalimah Allah yang digąntung dalam kedąi terbabit tidak musnąh berbąnding dengan k0tąk besi yang melindungi tv, cąir dan r0sąk dijiląt ąpi.

Subhanallah. Sem0ga peniąga-peniagą yang terlibąt dapat menerimą ujiąn ini dengan tabąh. Insha Allah, ada hikmąhnya semua kejądian ini.

Sumber: Bahagian Keselamatan dan Kualiti Makanan, Kementerian Kesihatan Malaysia via nasihatmedia.my via breaking78post / kongsiinfo

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Like, Komen Dan Share Page Coretan Nasihat Ya.

PERHATIAN: Pihak CoretanNasihat tidak akan bertanggungjawab langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak admin juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda sendiri.

Jom sama2 join group ni.. Khas untuk sama2 kita share menu masing2..inshaAllah bermanfaat disana..TQ
Nak Join –> Klik Disini