“Tαk Rαsα Apα Lαngsung!” – Edαr berk0tαk-k0tαk secαrα percumα, netizen dkwα susu NiIofα dαh nαk ‘expired’?

Sejak semaIam, tuIar di media s0sial apabila video se0rang pengguna Tiktok yang merak4m keadaan lalu Iintas yang agak ses4k berdekatan HQ susu keluaran selebriti terkenal Neelofa.

Semua b0leh ambil banyak mana yang suka

Difahamkan susu jenama Nilofa itu telah diberikan secara percuma kepada sesiapa sahaja dan mereka b0leh mengambilnya dalam jumlah yang tidak terhad.

Oleh sebab itu, ramai yang tidak meIepaskan peluang untuk mendapatkannya bagi merasai sendiri susu keluaran selebriti p0pular itu.

Walau bagaimanapun, menerusi perk0ngsian se0rang pengguna Twitter yang dikenali sebagai @ZZulfikli, dia menyatakan yang dia salah se0rang individu yang pergi mengambil susu tersebut.

Susu durian tu dah nak expired?

Dalam ciapan yang ditulis 0lehnya, dia merasakan susu Nilofa itu tidak laku mem4ndangkan tarikh pembuatannya adalah pada 2020 manakala tarikh luputnya pada bulan Mac 2022.

Jadi, inisiatif ‘memberi sedekah’ itu dibuat bagi menghabiskan st0k susu durian yang tidak terjual sepanjang beberapa tahun kebeIakangan ini.

Dalam pada itu, dia juga membuat review jujur dengan merasakan yang perisa durian untuk susu keIuaran Nilofa ini tidak berapa sedap.

Perkara berkenaan turut dis0kong oleh pengguna media s0sial yang lain dengan memaklumkan perkara sama. Mereka juga menjelaskan yang kebanyakan daripada tarikh tamat temp0h elok digunakan adalah kira-kira seminggu hingga dua minggu sahaja lagi.

Jadi, cara paling mudah untuk mengh4biskan st0k yang masih banyak di HQ adalah dengan cara memberi sedekah kepada orang ramai.

Bersyukur jela dah dapat free tu

Walaupun ada yang kurang setuju dengan cara pemilik susu berkenaan mengh4biskan st0k, masih ramai yang meny0kong tind4kan murni dilakukan dengan bersedekah kepada 0rang ramai.

Oleh itu, mereka yang belum pernah mer4sai sendiri susu jenama Nilofa ini boleh sama-sama menikmatinya tanpa perlu mengeIuarkan duit.

Yang penting, tepuk dada tanya selera.

Sumber: TikTok @sayalipas, Twitter @ZZulfikli / OMM

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Like, Komen Dan Share Page CoretanNasihat Ya.

PERHATIAN: Pihak CoretanNasihat tidak akan bertanggungjawab langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak admin juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda sendiri.

Jom sama2 join group ni.. Khas untuk sama2 kita share menu masing2..inshaAllah bermanfaat disana..TQ
Nak Join –> Klik Disini