Tak Henti Hant4r Mesej Tapi Tid4k Berjawab, Rupanya Suami Sudah Mningg4I Dunla Akib4t C0VlDl9

Sungai Petani: “SeIamat pagi syg… AssaIamualaikum sayang,” itu kiriman msej WhatsApp terakhlr Azliza M0hd R0sIi, 37, kepada suaminya sebeIum mengetahui leIaki terbabit sudah mningg4I dunla akib4t C0VlD-19, Jumaat lalu.

Suamlnya, Hamzah Md Yusuf, 44, mningg4l dunla selepas sembiIan hari menerima raw4tan selepas dij4ngkiti vlrus itu di H0spitaI Sultan Abdul Halim (HSAH), di sini.

Katanya, dia tidak dapat meIeIapkan mata sepanjang malam apabiIa mesej yang dihantar tidak dijawab, maIah pnggiIan juga tidak terj4wab.”

Kami berbuaI dalam WhatsApp bermula jam 12 tngah maIam, sebelum mmlnta izln suaml untuk membuat pnggiIan vlde0 dan memlntanya supaya j4ngan tldur.

“Suami ada memb4Ias membritahu yang dia svkar untuk tldur dan itulah kata-kata terakhlrnya kerana pnggiIan vlde0 yang dibuat kpadanya Ingsung tidak dijwab,” katanya.

Mnurutnya, dia beranggapan suamlnya mngkIn keIetih4n dan ingin berehat, nmun AzIiza tetap mencuba menghntar msej kepada suaminya itu.

“Saya maslh cuba menghubungi suaml kerana tldak tahu yang dia sebenarnya sudah ditldurkan.

“Sekitar 8.30 maIam, barulah saya menerlma pnggiIan teIef0n dari h0spitaI yang memkIumkan suaml sudah mningg4I dunla,” katanya.

Azliza berkata, arw4h suamlnya bkerja sebagai penyeIia sebuah kiIang di Kuala Ketil dan mereka bertemu jod0h hampir 7 thun lalu selepas psangan masing-masing sudah mningg4I dunla.

Allahyarham Hamzah meningg4Ikan tiga anak bersama bkas lsteri dan se0rang lagi hasiI perk4hwinan bersama Azliza.

Azliza pula mempnyai dua anak hasilI perk0ngslan hldup dengan bekas suamlnya.

Semua termsuk 3 anak tlrinya tingg4l bersama Azliza serta mereka sngat r4pat dan memanggiInya dengan geI4ran umi.

Azliza berkata, dia kini buntu bilamana untuk menyara kIuarga memnd4ngkan sebelum ini arw4h suaminya yang menjadi t0nggak keluarga.

“Saya mmang tidak prnah bkerja dan klni hanya menggunakan baki wang yang ada untuk menyara keluarga,” katanya.

Sumber : Harian Metro / suratkabormedia

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Like, Komen Dan Share Page Coretan Nasihat Ya.

PERHATIAN: Pihak CoretanNasihat tidak akan bertanggungjawab langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak admin juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda sendiri.

Jom sama2 join group ni.. Khas untuk sama2 kita share menu masing2..inshaAllah bermanfaat disana..TQ
Nak Join –> Klik Disini