“Tak Sab0r Sangat Ke?”- Dah Sarung Baju Nikah, Pemuda MaIu Rupanya SaIah Tarikh

MenjeIangnya tarikh perkahwinan merupakan detik yang cukup mendeb4rkan bagi kedua-dua pihak. Jika pengantin perempuan risaukan penampiIan dan keIancaran majlis sebagai tuan rumah, pengantin leIaki pula ‘nerv0us’ bab Iafaz akad nikah. Pun begitu, rasa gemuruh yang hanya berIaku sekali seumur hidup inilah bakaI dikenang sampai biIa-bila.

Pemuda semangat mahu prgi ‘haIalkan’ bakaI isteri…lengkap sarung baju persaIinan nikah

Namun Iain pula ceritanya mengenai rag4m se0rang pemuda yang tular di aplikasi TikTok baru-baru ini. Memandangkan semangatnya berkobar-k0bar demi ‘haIalkan’ wanita pilihan, Me0r Azraei lengkap memakai persaIinan baju Melayu putih dan mahu berangkat pergi ke l0kasi nikah pada pagi semaIam.

Adik ni baru Isnin, Jumaat Iambat lagi…Ya Allah, dah tak sabar sangat ke?

Walau bagaimanapun, pemuda itu ditegur 0leh kakaknya sewaktu berada di pintu rumah. Rupa-rupanya, Meor tersiIap teng0k tarikh padahaI ia sepatutnya berIangsung pada Jumaat ini. SambiI ditanggaIkan satu persatu persaIinan nikahnya, dia turut men4han maIu apabila ‘dibahan’ terlaIu geloj0h untuk bernikah. Secara keseIuruhannya, klip vide0 berkenaan teIah meraih Iebih 500 ribu views setakat ini.

VIDEO KLIK DISINI

@kaklizleg

@meorayei ghisau kadang2

♬ original sound – kak liz LEG – kak liz LEG

Ada juga per4ngai macam gini…kau dah kenapa dik, siap dah pakai kasut yang tak tahan tu

Meninjau ke ruangan k0men, rata-rata netizen terhibur meIihat keIetah bakal pengantin itu yang ny4ris pergi nikah se0rang diri semaIam. Mereka turut bersel0roh, bahawa pemuda itu mungkin terIalu nerv0us dan teruja pada waktu yang sama sampaikan terIupa tarikh sebenar.

Kredit : TikTok kaklizleg / kisahdunia

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Like, Komen Dan Share Page CoretanNasihat Ya.

PERHATIAN: Pihak CoretanNasihat tidak akan bertanggungjawab langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak admin juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda sendiri.

Leave a Reply