Tangisan Wanita Nunggu Melahirkan, Minta Ikut Jemput Bayi Tapi Suami Abaikan

Populer sebagai konten kreator yang selalu mengunggah video makan makanan, sayuran atau jamu mentah, siapa kira-kira Mbak Pia atau nama aslinya, Nursufia J0hari saat ini tengah menghadapi ujian besar dalam rumah tangganya. Dalam keadaan sedih, dia akhirnya meneteskan air mata mengingat keadaannya saat ini.

Saya masih kuat bawa tas sendiri, tapi ada suami istri yang iri kiri dan kanan

Dalam rekaman yang diunggah semalam, Cik Pia terlihat mengenakan gaun berwarna merah muda dan diketahui sedang menunggu waktu melahirkan. Berada di bawah pengawasan dokter, hati wanita ini hancur ketika melihat calon ibu lain yang setia menemani suaminya di sisinya.

Tanpa usaha, tanpa penghasilan, beban hutang mobil, tanpa perawatan

Sedangkan bagi Cik Pia, kelahiran putrinya terlihat penuh kesedihan karena hubungannya dengan suaminya kurang baik. Bahkan ketika diminta datang untuk mendoakan keturunannya nanti, laki-laki itu diam saja tanpa ada tanggapan.

VIDEO KLIK DISINI

@norsufiajohari

Sye MMG Xnk nangis..tp hati Sye bukan hati robot boleh di setting mood..LG sedih bile die live ramai yg support fitnah die tu..hati korg pergi mane yea? hati korg dh mati ke #sahabatbosskay jgn gelakkan ujian org Sebb mungkin belum tiba ujian korg#pregnant #tiktoker #fypシ #viral #fypシ゚viral #fypage #tiktok #fypp #tiktoker #fyp #hello2023

♬ Sudah Tak Cinta – Ziell Ferdian

Jangan khawatir, kifarah dunia tidak akan berakhir di sini… Ada cara untuk melakukannya

Mencapai lebih dari 2,8 juta total views, banyak netizen yang memberikan kata-kata penyemangat kepada Cik Pia untuk mengatasi tantangan tersebut. Selain itu, mereka percaya bahwa Tuhan memberikan hikmat terbaik untuk wanita tabah ini.

Kredit: FB Mbak Pia & TikTok Nursufia Johari / pnews.space

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Like, Komen Dan Share Page CoretanNasihat Ya.

PERHATIAN: Pihak CoretanNasihat tidak akan bertanggungjawab langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak admin juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda sendiri.

Leave a Reply