‘Terima Kasih Buat Semua Yang Jaga Arwh Ketika S4kit, DiaIisis & Masuk Wad’ – Abby Abadi

Umum mengetahui, ibu kepada pelak0n, Abby Abadi telah mninggaI dunia semalam.

Di Instagram, pelak0n ‘Gerak Khas’ itu sempat memuat naik ucapan terima kasih buat semua yang terIibat dalam menguruskan jn4zah arwh ibunya.

Berehatlah Mak

Berehantlah Mak. Allahyarhamah Hasnah Binti Meksom. Ya Allah, ampuni dan rahmatiIah dia. SeIamatkanlah dan maafkanlah dia. Berikan keh0rmatan untuknya, Iuaskanlah tempat masuknya. Mandikanlah dia dengan air yang jernih lagi sejuk. BersihkanIah dia dari kesaIahan sebagaimana Engkau bersihkan baju yang putih dari kot0ran. Gantikanlah baginya rumah yang lebih dari rumahnya, pasangan yang lebih baik dari pasangannya (di dunia). Masukkanlah dia ke dalam syurga, lindungilah dari az4b kbur dan az4b nerak4.

Menurut Abby, segala urusan telah dipermudahkan oleh Allah. Dia turut berterima kasih kepada semua adik beradik dan 0rang yang berada di sekeliling kerana membantu menguruskan jn4zah arwh ibunya. Abby juga tidak lupa kepada mereka yang menjaga ibunya tatkala melakukan dialisis dan berada di dalam wad.

Terima kasih tol0ng mak saya uruskan apa yang tak mampu mak saya uruskan sendiri. Yang mend0akan yang baik-baik secara langsung atau tidak langsung, Terima kasih ye untuk segalanya. Sem0ga Allah balas dengan sebaik-baik kebaikan.

Menerusi ruangan k0men, ramai rakan selebriti mengucapkan salam tazkiah buat Abby Abadi dan keIuarga. Mereka berharap Abby tabah dan kuat selepas ini.

Sumber: Abby Abadi / ohbulan

Apa pendapat Anda? Sudah Baca, Jangan Lupa Like, Comment, dan Share Halaman CoretanNasihat</ a> Ya.

PERHATIAN: CoretanNasihat tidak akan bertanggung jawab secara langsung atas komentar yang diberikan oleh pembaca kami. Harap pastikan Anda berpikir panjang dan keras sebelum menulis komentar Anda di sini. Admin juga tidak bisa memantau semua komentar yang ditulis disini. Semua komentar adalah hak dan tanggung jawab Anda sendiri.

Leave a Reply