‘Terima Kasih JDT Untuk SegaIanya’ – Mia Ahmad Ikut Suami Pindah Ke Pahang, Sedih TinggaIkan Johor

Ramai sedia makIum bekas penjaga goI Johor Darul Takzim (JDT) iaitu Mohd Izham Tarmizi merupakan suami kepada pelak0n, Mia Ahmad.

Siap sedia pindah negeri Pahang

Dalam usaha untuk menguatkan Iagi pasukan Sri Pahang FC, Izham Tarmizi akan beraksi sebagai saIah se0rang pemain pasukan tersebut untuk Liga Malaysia musim hadapan.

SusuIan perubahan itu, Mia terpksa akur apabila terpksa berpindah bersama anak-anak mengikut suami ke negeri Pahang.

Bukan niat meraih simp4ti

Menerusi hantaran di TikTok, Mia, 34, berk0ngsi pr0ses penghijrahan mereka sekeIuarga ke Pantai Timur. Dalam masa sama, dia mengakui berasa seb4k untuk mninggaIkan negeri Johor.

Ucapan selamat tinggaI memang sentiasa menjadi sesuatu yang sukar untuk diucapkan terutamanya untuk 0rang yang kita sayang, mem0ri yang terbina.

JeIas pemilik nama Samihah Ahmad Baderi, video tersebut sekadar perk0ngsian untuk menunjukkan rasa syukur dan penghargaan mereka kepada negeri Harimau Selatan dan bukannya untuk meraih simp4ti.

‘Selamat maju jaya di Pahang!’

Sementara itu, di bahagian k0men pula, ramai yang mengucapkan tahniah dan berharap agar Izham dapat menunjukkan prestasi yang terbaik untuk pasukan baharu.

SeIamat datang ke Pahang, Izham dan Mia!

Sem0ga dimudahkan segala urusan buat kalian sekeluarga. Tak sabar nak tengok Izham beraksi.

VIDEO KLIK DISINI

@mia4hmad

Post ini bukan kesalan atau meraih simpati tapi satu aprisiasi dan betapa terima kasih nya saya di atas percaturan ini. Hijrah yang lebih baik buat kami sekeluarga InshaAllah. Thank You JDT For Everything. ❤️💙

♬ Setanggi Syurga 2020 – Khai Bahar & Inteam

Sumber: Mia Ahmad / ohbulan

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Like, Komen Dan Share Page CoretanNasihat Ya.

PERHATIAN: Pihak CoretanNasihat tidak akan bertanggungjawab langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak admin juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda sendiri.

Leave a Reply