‘Terima Kasih Ya Allah’ – Mizz Nina Bawa Baby Musa Ke Tanah Suci

Di Instagram, aktiv1s kemanusiaan, Mizz Nina memuat naik sekeping fot0 bersama anak angkatnya, Musa ketika menunaikan ibadah umrah di Tanah Suci Mekah, semalam.

Terima kasih Ya Allah

Mizz Nina atau nama sebenarnya Shazrina Azman berkata, dia sangat bersyukur kepada Allah S.W.T kerana memberi peiuang buat dirinya dan Musa untuk menjej4kkan kaki di Tanah Suci. Tambah Mizz Nina, dia berharap Musa memiliki akhlak yang baik, beriman, benar dan tawakai.

Musa sudah mendengar kisah mengenai haji sejak usianya beberapa bulan. Alhamdulilah dia dapat teng0k keadaan yang sebenar pada masa ini.

Terdahulu, Mizz Nina antara penerima Anugerah Maulidur Rasul SAW Peringkat Kebangsaan 1444H/2022M, di Dewan Merdeka, Pusat Dagangan Dunia (WTC). Mizz Nina dipilih menerima anugerah bagi kateg0ri Ikon Aktivis Kemanusiaan berikutan pelbagai sumbangan dan jasanya dalam misi kemanusiaan dijalankan sehingga ke luar negara.

Difahamkan Mizz Nina aktif sebagai aktivis kemanusian sejak 2013 dan sudah meIakukan misi bantuan kemanusiaan sehingga ke Palestin pada 2017. Terdahulu pada 2016, Mizz Nina bersama rakan k0ngsinya ada mengasaskan saIuran gaya hidup Islam iaitu Deen of Peace Studi0s atau DOPS TV Sdn Bhd yang menghasilkan beberapa siri TV dan pr0gram bual bicara.

Sumber: Mizz Nina / ohbulan

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Like, Komen Dan Share Page CoretanNasihat Ya.

PERHATIAN: Pihak CoretanNasihat tidak akan bertanggungjawab langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak admin juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda sendiri.

Jom sama2 join group ni..TQ
Nak Join —Klik Disini

Leave a Reply