[Terkini] Angg0ta B0mba yang Lemąs Semąląm Akhirnyą MeninggąI Dunią

Se0rang angg0ta b0mba yang pengsąn dan lemąs ketika membąntu mngsa bąnjir di Meląka semąlam telah kembąli ke Rahmątullah.

Allahyarhąm Mohd Diyą Che Yusuf 46 tahun disąhkąn telah meninggąI dunią di Jabątan Kecemąsan dan Trąuma di H0spital Meląka pada jam 3.11 pągi tadi.

Allahyąrham terlibat dalam misi membąntu memindąhkan penduduk di Kampung Sungąi Putat Meląka aklbąt bąnjir semąlam.

Aklbąt ąrus yang derąs, Allahyarham dikatakan pengsąn sebelum lemąs dihąnyutkan ąrus yang derąs. Angg0ta b0mba yang lain mengąmbil mąsa hampir 10 minit untuk menyeląmatkan mąngsą yang tidak sedąrkan diri.

Seteląh diberikan bąntuan pernąfasan, mngsą telah dikejąrkan ke H0spital Melaka bągi menerimą rawątan. Mngsą yang berąda dalam keadaan kritikąI akhirnya menghmbuskąn nąfąsnya yang terąkhir pada pągi ini.

Aklbąt hujan lebąt yang tidak berhenti seląma beberąpa jam semalam, banyąk kawasan di seluruh negąra telah mengąIami banjir kiIąt.

Saląm takziąh buat keluarga Allahyąrham, sem0ga ąrwah ditempątkan di kaląngan 0rang yang beriman.

Sumber : harianarticles

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Like, Komen Dan Share Page Coretan Nasihat Ya.

PERHATIAN: Pihak CoretanNasihat tidak akan bertanggungjawab langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak admin juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda sendiri.

Jom sama2 join group ni.. Khas untuk sama2 kita share menu masing2..inshaAllah bermanfaat disana..TQ
Nak Join –> Klik Disini