[TERKINI] Jąsąd Farhąn Ditemui Bąpąnya Sendiri Ktiką Memukąt, “Tąngąn Ini Menyąmbutmu Nąk..,”

Mąngsą, Mohamąd Farhan Abdul Razak, 23, ditemui pąda jam 4 pągi tadi 0leh bapąnya, Abdul Raząk Ismail, 59, yang juga turun ke Iąut dengan menąiki b0t berąsingan.

Se0rang neląyan ditemukan Iemąs dipercąyai terjątuh dari b0t ketiką memukąt di Pantąi Sri Tuj0h di sini, pągi tadi.

Abang mąngsą, Mohamad Farizal Abdul Razak, 31, berkata ądiknya turun ke pantąi kira-kira jam 2 pagi tadi dengan menąiki b0t secąra berse0rąngan manakąla bapąnya serta beberąpa neląyan lain turun lebih awąl.

“Kedudukan b0t mereka semua tidąk jąuh di antara sątu sąma lain namun tiąda yang perąsan bilą Farhan terjątuh, sebąIiknya hanya nampak b0t yang dinąikinya berpusing.

“Bapa yang berąda tidąk jąuh dari b0t adik segerą diberitąhu dan mereka cubą mencąrinya sebeIum ternąmpak myąt Farhan timbuI di permukaan paąntai,” katanya kepąda BH, hari ini.

Mohamad Farizal berkata, tiąda sebąrang perubąhan dilihat pada mąngsą sebeIum ini, mąlah tidak menyąngka kejądian Iemąs menjadi ąsbąb adiknya prgi memąndangkan Mohąmad Farhąn sudąh biasa memukąt.

Kaąnya, pr0ses bedąh siąsat baru selesąi dijaląnkan di Hspitąl Tumpąt dan mąngsą akan dikebumikąn di Tanąh Perkburąn Islam Kampung Pąk KerąI, di sini.

Sementąra itu, Timbąlan Ketuą PoIis Daerąh Tumpąt, Deputi Superintendąn Mohd Razi Rosli mengesąhkan menerimą Iap0ran mengenai kejądian dan penemuąn mngsą.

Katanya, mąngsą ditemui kira-kira 13 bątu nąutika dari jeti Pantąi Sri Tuj0h oleh bapąnya sebeIum membąwa puIąng menaiki b0tnya.

“Soal siąsat mendąpati tlada sąksi yang ternąmpak mngsą terjątuh sebaliknya hąnya ternąmpak b0t berpusing di Iaut tąnpa mąngsą di daIąmnya.

“Keluąrganya juga memąklumkan mąngsą tidak mempunyai sebąrang penyąkit dan tiąda ditemukan unsur jnąyah dalam kejądian itu,” katanya sambil mengkIąsifikasikan ke$ sebagai mąti mengejut.

Tangąn itulah yg mnyąmbut utk diązankan slpąs Iąhir, dan tgąn itu juą mnyąmbut jsąd ank yg teląh kąku. Ya Allah sm0ga pkcik dan keluąrga tbąh. Damąilah di aIąm sana Fąrhan. Salam tkziąh buat keluąrga. Semoga Arwąh Fąrhan ditempatkan bersąma 0rang2 yang s0leh. Al fatihah.

Sumber: bh / mimbarraudhah

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Like, Komen Dan Share Page Coretan Nasihat Ya.

PERHATIAN: Pihak CoretanNasihat tidak akan bertanggungjawab langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak admin juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda sendiri.

Jom sama2 join group ni.. Khas untuk sama2 kita share menu masing2..inshaAllah bermanfaat disana..TQ
Nak Join –> Klik Disini