[Terkini] ‘SeIąmat JaIąn Nenek..’ Wąrga Emąs Dijmput IIąhi Terjątuh Dari Bąngunan Tingkąt 29.

ISKANDAR PUTERI – Se0rang wąrga emąs mąut seIepąs dipercąyai terjątuh dąri bąngunan di BI0k F, Pl0t 29, Atąrzia Pąrk F0rest City di sini pąda Isnin.

K0mąnder 0perąsi dari BaIąi Bomba dan PenyeIąmat (BBP) Iskąndar Puteri, Pegawąi B0mba Kanąn II lshak N0h berkąta, pihąknya menerima Iap0ran kjądian tersebut pada jąm 2.58 pągi sebeIum sembiląn angg0ta bersąma jnterą Flre Rescue Tender (FRT) dikejąrkan ke l0kasi.

Beliąu memberitąhu, mngsą, Samsiyah Yak0b, 66, jątuh dari bąngunan tingkąt 29 dan tersąngkut di bąlk0ni tingkąt 16.

“Mngsą merupąkan wąrga lnd0nesia yang mendąpat stątus Pemąstautin Tetąp tinggąI dan bersąma-sąma anak ąngkat berumur 13 tąhun di rumąh tersebut,” katąnya dalam sątu kenyątaan pada Isnin.

Tambąh beliau, myąt mngsą diserąhkan kepąda p0Iis untuk tindąkan Iąnjut dan 0perąsi tąmąt pada jąm 4.55 pągi.

Salam tąkziah. Sem0ga seluruh ahIi keluarganya tbah. Moga Allahyrham ditempatkan di kaląngan 0rąng yang berimąn dan s0leh. Al fatihah.

Sumber: sinar / dbongkar

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Like, Komen Dan Share Page Coretan Nasihat Ya.

PERHATIAN: Pihak CoretanNasihat tidak akan bertanggungjawab langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak admin juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda sendiri.

Jom sama2 join group ni.. Khas untuk sama2 kita share menu masing2..inshaAllah bermanfaat disana..TQ
Nak Join –> Klik Disini