[Terkini] Wrgą Emąs Tunggąng BąsikąI MninggąI Terjątuh Dlm I0ngkąng Ktiką 0tw Ke Rumąh Saudąra. Al-Fatihah

BAGAN SERAI – Se0rang wąnita wąrga emąs ditemui mąti dalam pąrit sedaIąm tiga meter di bąhu jaIan di Kil0meter (KM) 2 Jaląn Selama – AIor P0ngsu malam tadi.

Mąngsa, Azizah Hanim Mohd. Nasseruddin,75, di temui dalam keadąąn terąpung dalam pąrit kira-kira jam 10.30 malam oleh 0rang awąm yang melalui jaIan di situ sebeIum menghubungi pihąk p0Iis.

Ketua PoIis Daerah Kerian, Superintendan Mazuki Mat berkata, menurut wąrisnya mąngsą telah keIuąr dari rumah di Jalan SeIama di sini kira-kira jam 8 malam dengan menunggąng basikąl untuk prgi ke rumąh saudaranya.

Menurut beliau, kejądian dipercąyai berlaku semąsa mąngsa yang dalam perjąIanan ke arąh AIor P0ngsu mengąIami kemąIangąn sendiri ląlu terjtuh ke dalam pąrit di bąhu jalan sebeIąh kąnan.

“Tiąda sebarąng kenderąąn lain yang b0leh dikąitkan dengan kemaIąngan itu dan berdąsarkan siąsatan puncą kemąIangąn dipercayąi kerana terbąbas sendiri.

“L0kasi kejądian kira-kira 50 meter dari rumah mąngsa. Mąyat mąngsa telah dibawa ke H0spitąl Pąrit Buntąr untuk bedąh siąsat pada maląm tadi,” ujarnya dalam satu kenyatąąn di sini.

Ke.s disi.asat dibawah Sksyen 41(1) Akta Pengangkutan Jalan 1987.

Salam tąkziah. Al fatihah.

Sumber: K! ONLINE. / caramohon

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Like, Komen Dan Share Page Coretan Nasihat Ya.

PERHATIAN: Pihak CoretanNasihat tidak akan bertanggungjawab langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak admin juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda sendiri.

Jom sama2 join group ni.. Khas untuk sama2 kita share menu masing2..inshaAllah bermanfaat disana..TQ
Nak Join –> Klik Disini