Tingk4p Kereta Dibiarkan Terbuka Luas, Wanita Putih Mata Beg Tangan Dir4gut

TuIar di media s0sial vide0 se0rang penunggang mot0sikal yang mer4gut pemandu wanita melaIui tingkap kereta di Jalan Genting Klang, Setapak.

R4gut atas jaIan raya

VIDEO KLIK DISINI

@alamwakaka

KASI SHARE BAGI ADIK BAWAK MOTO NI FEMES. Kalau boleh tag dia sekali. Tipu ah kalau dia takde tiktok. #fyp #xfoloxlayan #alamalisyachannel #xyzbca #fypシ

♬ original sound – Alam Wakaka – Alam Wakaka

Menerusi vide0 yang dimuat naik di aplikasi Tiktok, tingkap kereta Myvi tersebut tidak ditutup rap4t menyebabkan per4gut mengikuti kereta tersebut sebelum bertind4k menarik beg tangan.

Suspek yang berusia 32 tahun itu muncuI dari arah beIakang dengan menaiki sebuah mot0sikal dan terus mer4gut telef0n bimbit mngsa yang berada di dalam sebuah kereta jenis Perodua Myvi.

Menurut Ketua Polis Daerah Wangsa Maju, Superintendan Ashari Abu Samah, suspek berjaya dit4ngkap sekitar pukul 11:30 malam semaIam apabila mngsa membuat lap0ran pada 5 November lalu.

Warganet jadikan pengajaran

Sumber: Alam Wakaka & Kosmo / ohbulan

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Like, Komen Dan Share Page CoretanNasihat Ya.

PERHATIAN: Pihak CoretanNasihat tidak akan bertanggungjawab langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak admin juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda sendiri.

Leave a Reply