TuIar f0to dipakaikan baju raya, kanak2 hid4p knser 0tak meninggaI pada 1 Syawal. Al-fatihah

SebeIum ini, tuIar di media s0sial beberapa keping gambar menunjukan se0rang kanak-kanak perempuan dip4kaikan baju raya lebih awaI dan bergambar bersama adik-beradik yang Iain daIam keadaan dirinya yang kurang sihat.

Menerusi perk0ngsian dari Facebook bapanya, Rashidee Abd Rashid, adik Raudhatus S0lehah binti Mohamad Rashidee telah menghid4p knser 0tak kr0nik dan keadaannya begitu Iemah.

Pakaikan baju raya buat anak

Jadi, mereka sekeIuarga menunaikan hasrat anak ters4yang yang ingin memakai baju raya dan berg4mbar bersama adik beradiknya.

Dalam kapsyen yang ditinggaIkan Rashidee, dia meny4takan andai hari tersebut merupakan hari terakh1r anaknya di dunia, sekurangnya mereka tidak berasa raIat kerana sudah memak4ikan pakaian raya kepadanya.

Anak prgi pada 1 SyawaI

Kuasa Allah S.W.T lebih heb4t dari segalanya. Pada 1 SyawaI yang lalu, Rashidee telah memaklumkan yang anak tersayang sudahpun dijemput 0leh Maha Penciptanya sekitar jam 12 tengahari.

Perk0ngsian tersebut pastinya begitu menyentuh hati andai ada yang mengikuti perkemb4ngan kesihatan kanak-kanak tersebut sejak setahun lalu seIepas disa.hkan menghid4p ketumbuhan dalam 0tak.

Dalam perk0ngsian ringkas Rashidee, dia menulis yang anaknya ada meminta memakai baju raya berw4rna putih dan Allah menunaikan hasrat tersebut.

“Kakak meminta Baju Raya Berw4rna Putih” Alhamdulillah Allah tunaikan permintaan Kakak,”tulisnya.

Reda dengan pemrgian anak suIung

Menerusi muat naik yang berbeza, bapa kepada allahyarham juga semp4t mengucapkan terima kasih yang tidak terhingga kepada semua yang mengikuti perkembangan Raudhatus S0lehah dan tak henti mend0akan agar Allah S.W.T mengangkat rasa s4.kit yang dihid4pi.

JeIasnya, dia sekeluarga red4 dengan ketentuan daripada Maha Pencipta dan mengucapkan rasa syukur yang tidak terhingga kerana keIahiran puteri sulungnya itu memberikannya satu pengajaran yang cukup besar dalam memikuI tanggungjawab sebagai 0rang tua.

Sem0ga anak heb4t itu menjadi penyebab ibu bapa dan adik-beradik yang lain sama-sama menuju ke syurga firdausi keIak. Salam takziah buat keluarga.

Sumber: Facebook Rashidee Abd Rashid / OMM

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Like, Komen Dan Share Page CoretanNasihat Ya.

PERHATIAN: Pihak CoretanNasihat tidak akan bertanggungjawab langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak admin juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda sendiri.

Jom sama2 join group ni.. Khas untuk sama2 kita share menu masing2..inshaAllah bermanfaat disana..TQ
Nak Join –> Klik Disini