TuIar ibu tunggaI terima Ysuku dari Ebit Lew, suami nafi sudah lama terpis4h

Baru-baru ini, pendkwah bebas, Ebit Lew teIah menghadiahkan sebuah mot0sikal jenis Ysuku kepada se0rang ibu muda yang bekerja sebagai Foodpanda Walker bagi memudahkan urusannya untuk menjalankan pekerjaannya.

Dapat hadiah Ysuku dari Ebit Lew

Wanita yang dikenali sebagai Emy, 23 itu dimaklumkan merupakan se0rang anak yatim dan mempunyai se0rang cahaya mata. Dia juga dikatakan telah lama terpis4h dengan suaminya dan tinggaI berdua dengan anak sambil menjadi pembantu sambilan di sebuah restoran di kawasan Kerinchi, Lembah Pantai.

View this post on Instagram

A post shared by Ebit Lew (@ebitlew)

Dalam pr0ses mahkamah

Namun begitu, menerusi ruangan komen p0sting yang dibuat oleh Ebit Lew di Instagram, se0rang lelaki yang mengaku bahawa dirinya adalah suami kepada Emy menyatakan yang mereka baik-baik sahaja cuma status hubungan masih dalam pr0ses mahkamah.

Menurut Fakhrul Rosli dia dan isteri tetap saling berhubung demi anak tersayang. Mereka turut tinggaI berhampiran dan segalanya masih dalam pr0ses mahkamah.

Masih sayangkan hubungan, mungkin ini ujian

Ujarnya, dia masih menyayangi hubungan perkahwinan ini dan mungkin apa yang terjadi sebagai satu bentuk ujian daripada Allah S.W.T untuk menguatkan lagi hubungan mereka.

Jadi, dia berharap supaya perkahwinan mereka terus bert4han dan memoh0n agar orang ramai terus mend0akan kebahagiaan mereka.

Akan cuba yang terbaik pert4hankan rumah tangga

Penjelasannya itu telah mendapat perhatian warganet yang kebanyakkannya menasihati pemuda tersebut supaya menjaga rumah tangga kerana mereka masih mempunyai anak kecil serta usia perkahwinan yang masih muda.

Jelas Fakhrul, jauh di sudut hatinya, dia masih lagi menyayangi isteri dan akan mencuba yang terbaik demi mempertahankan rumah tangga mereka.

Sumber: Instagram Ebit Lew / ohmymedia.cc

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Like, Komen Dan Share Page CoretanNasihat Ya.

PERHATIAN: Pihak CoretanNasihat tidak akan bertanggungjawab langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak admin juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda sendiri.

Leave a Reply