(Vide0) “K𝚎mątiąn Yang Dic𝚎mburui,” Ayąh R𝚎bąh Dan Mninggąl Dunią Ketiką S𝚎dąng S0ląt J𝚎mąąh

Benarkah sifat m4ti itu mengejut? Pada hakikatnya, kem4tian adalah satu ketentuan Allah. Setiap manusia di muka bumi ini pasti akan merasai kem4tian. Cuma cara kita ‘pergi’ belum tahu. Itu semua kerja Sang Pencipta.

Kehilangan seorang ahli keluarga secara tiba-tiba sangat memberi kesan yang mendalam kepada kita. Tambah-tambah lagi apabila ia terjadi kepada ibu dan bapa tercinta.

Sama seperti kisah yang dikongsikan oleh seorang wanita yang dikenali sebagai Khaty Ieja Zulman yang berkongsi satu video di mana ayahnya rebah semasa mendirikan solat di masjid.

Inilah Antara Wanita Paling Berjaya Dalam Bidang Perniagaan Jika Melakukan Perkara Ini.

Katanya semasa dihubungi, pada 13 Ogos 2020 waktu umat Islam mendirikan solat Isyak, ayah tercinta pergi buat selamannya.

Tambahnya lagi, sewaktu kejadian tersebut, ramai yang membantu memberi bantuan pernafasan CPR, kebetulan pada waktu itu sebaris saf arw4h ayahnya ada seorang doktor. Namun siapalah kita nak menidakkan ketentuan Ilahi.

Kejadian ini sangat memberi kesan yang mendalam bukan sahaja dalam kalangan ahli keluarga malah orang yang menonton video ini juga turut s3bak dan s3dih.

@khatyiejazulmanAyah tggalkan kami skelip mata.. jatuh masa solat isyak.. rakaat ke 2.. 😭😭♬ bunyi asal – Khaty Ieja Zulman

Kem4tian ini sangat dicemburui orang ramai. Semoga rohnya tenang dan ditempatkan bersama orang-orang beriman.

Sumber: Khaty Ieja Zulman / caramohon

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Like, Komen Dan Share Page Coretan Nasihat Ya.

PERHATIAN: Pihak CoretanNasihat tidak akan bertanggungjawab langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak admin juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda sendiri.

Jom sama2 join group ni.. Khas untuk sama2 kita share menu masing2..inshaAllah bermanfaat disana..TQ
Nak Join –> Klik Disini