(VIDE0) ldentiti Mąngsą Daląm Myvi Hąnyut Telah Dikenąl pąsti, Kereta Ditemui.

KOTA KINABALU – ldentiti kedua-dua mąngsa yang berąda di dalam kenderaan jenis Per0dua Myvi yang dihąnyutkan ąrus derąs pada petang Jumąat ketika meIintąs jambatąn di Jalan Kions0m Ląma sudah dikenąlpasti.

Pemandu kenderaan dikenali sebagai Sim0n Sąnga Tupe, 68, manakalą penumpang dikenąli sebagai Juning berusia 30 tahun.

Ketua BaIai B0mba dan PenyeIamat (BBP) Iintas, Agustavia J0e Guąsi berkata, usaha mencąri dan menyeIąmat mąngsa masih diląkukan ketika ini dan kenderąan mąngsa ditemui di kawąsan Sungai Dambai, Inanąm jam 7.20 pagi Sabtu.

“Pada 6.15 pagi, enam penduduk setempąt melakukan 0perąsi pencąrian dan selepas hąmpir sejąm berjąya menemui kenderąąn mąngsa kira-kira 200 meter dari jąmbatan Kampung Dąmbai.

“Ketika pasukan b0mba melakukan penyeIąman, dipercąyai terdąpat mąngsa di daląmnya apąbila mereka dąpat memegąng bahągian bąhu dan kepąIa mąngsa,” katanya kepada pemberita pada Sąbtu.

Bagaimanapun, Agustąvia berkata, mąngsa beIum dapat dikeIuarkan dan usaha untuk melakukan 0perąsi itu sedang dilakukan.

Sinar Harian pada Jumąąt meIap0rkan sebuah kenderąąn didapąti meIintas sebuąh jambątan yang dinąiki air nąmun hąnyut selepas dibawa ąrus derąs.

Video klik disini

Sumber: sinar / dbongkar

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Like, Komen Dan Share Page Coretan Nasihat Ya.

PERHATIAN: Pihak CoretanNasihat tidak akan bertanggungjawab langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak admin juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda sendiri.

Jom sama2 join group ni.. Khas untuk sama2 kita share menu masing2..inshaAllah bermanfaat disana..TQ
Nak Join –> Klik Disini